خانواده بیرنگ با انتشار پست‌هایی در صفحات منتسب به خود در اینستاگرام مدعی شدند شهاب حسینی جای پول، پیامکی دور از ادب فرستاده است.
کد خبر: ۹۲۸۷۶۰
دعوای پیامکی خانواده بیرنگ با شهاب حسینی

به گزارش جام جم آبلاین به نقل از گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیژن بیرنگ کارگردان و فرزندش علی بیرنگ آهنگساز با انتشار پست هایی دراینستاگرامشان دعوای خانوادگی با شهاب حسینی به راه انداختند.

بیژن بیرنگ تصویری از پیامک های پسرش و شهاب حسینی را به اشتراک گذاشت و نوشت:
فقط دلم گرفت علی بیرنگ ... چند وقتی نیست که در صفحه ام درباره ات نوشتم نه به عنوان یک پدر بلکه به عنوان کسی که به کارت در موسیقی اعتقاد دارم . به حرمت دردت به عنوان یک هموطن پست تو را تکرار میکنم... "خیلی صبر کردم...خیلی توی خودم ریختم و رنج کشیدم تا بگذرم از این بی حرمتی ای که بهم شد،اونم از طرف کسی که اینروزها اسوه ادب و قهرمان ملت ماست.

داستان از این قراره که من فیلمی به نام چهارشنبه کار کردم(موسیقیش را) و شهاب حسینی هم بازیگر این فیلم بود.

بعد از مدتی که کار در فیلم استفاده شد متوجه شدم که هیچگونه قراری برای بستن قرار داد از طرف تهیه کننده و دستمزد کاری که کردم با من گرفته نمیشود. پیگیر ماجرا شدم و در آخر به من گفتند که شما قرار بوده به صورت افتخاری کار کنین و من هم پرسیدم میشه بگین دال بر کدام سند یا مدرکی. خلاصه بنده به تهیه کننده اعلام کردم که از طریق خانه سینما اقدام میکنم. بنده در حال ورزش در سالن ورزشی بودم که این مسیج از طرف شهاب حسینی به عنوان سرمایه گذار فیلم برای که تا آن لحظه حتی نه میدانستم ایشان سرمایه گذار فیلم هستند نه اینکه برخوردی در مورد کار با ایشان داشتم ارسال شد. فیلم هنوز اکران هستش، از من عذر خواهی ای نشده و دستمزدم هم نگرفتم.

موسیقی ای که میشنوید بخشی از موسیقی تیراژ فیلم چهارشنبه هستش که بخاطرش جز بی احترامی چیزی نسیبم نشد که البته کِی هنرمند در این سرزمین دستمزد مادی و معنوی واقعی خود را گرفته که من توقعش را داشته باشم. آقای شهاب خان، ممنون که حداقل حرمت پدرم را نگه داشتین. متاسفم برای شما که امروز از حرمت قلم مینویسین ولی خود...

علی بیرنگ

سولو ویولا: پدرام فریوسفی عزیزم

ناظر ضبط: آرش گوران"
دعوای خانوادگی بیرنگ با شهاب حسینی
دعوای خانوادگی بیرنگ با شهاب حسینی

گفتنی است: فیلم چهارشنبه به کارگردانی سروش محمدزاده روایت خانواده ای را بیان می کند که اعضای آن درگیر قصاص یا بخشش قاتل پدر خود هستند که قرار است روز چهارشنبه پای چوبه دار برود. این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در بخش هنر و تجربه اکران شدو شهاب حسینی نقش برادر بزرگر این اثر را بر عهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
نوید
-
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
باید حرف هر دو را شنید و با یك پیامك نمیتوان قضاوت كرد
بی نام
-
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
جام جم واقعا جای تاسف داشت این مطلب برای شما كه انتشار بدین
هادی
-
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
از جام جم بعید بود دعوای شخصی دو نفر رو رسانه ای كنه این یعنی چی؟ اگه مشكلی دارند دستگاه قضایی رسیدگی میكنه این وسط چی گیر جام جم میاد؟
بینام
-
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
مثل اینكه متوجه نشدی،آقای بیرنگ این پیامك ها رو تو فضای مجازی منتشر كرده!فضای مجازی كه میدونی یعنی چی؟!
ب
-
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
خیلی خوبه كه مردم با چهره ی واقعی ایشان آشنا بشن
ساتنا
-
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
این آقای دوگانه سوز مدعیه حرمت قلم چقدر خوب فرهنگ و حرمت رو به نمایش میگذاره پس اون همه حرفها الكی بود به خودت كه میرسه اجازه توهین به هركسی رو داری واین حق مسلم خودت می دونی متاسفم برات این كار اسمش ریا كاریه به قول معروف مرگ خوبه ولی برای همسایه
saeed
-
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
آخه چقدر زود باور باید باشیم؟؟؟؟؟؟این روزا به اسم یه نفر هزارجور ایمیل و اكانت و پیج و...میسازن دیگه سیوكردن یه اسم برای هر شماره ای كه دیگه كاری نداره....الان من دوتاخط دارم یه شمارمو به اسم شهاب حسینی سیو میكنم بعد تادلم میخواد به اون یكی خطم فحش میدم وازش عكس میگیرم سه ماه بعد پخشش میكنم.....الكی مثلا من باشهاب درتماسم ودعوامون شده....خخخخخ
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
یعنی سوپر استار سینما( اقای حسینی )ینقدر بدبخته كه به خاطر پول بیاد یه همچین كاری بكنه به نظر من توی سینما هیچكس به اندازه ایشون محبوب نیس ایشون افتخار سینما ایرانین با ستاره ها این كارو نكنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها