رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور، گفت: طی دو روز اخیر، ۵ تصادف مرگبار در جاده‌های کشور اتفاق افتاد که منجر به کشته شدن ۷ نفر شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۶
جزئیات ۵ تصادف مرگبار جاده ای که ۷ کشته داشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص تصادفات دو روز اخیر در جاده های کشور، گفت: دیروز و امروز پنج تصادف تلخ و مرگبار در جاده‌های کشور اتفاق افتاد. علت دو تصادف انحراف به چپ بوده و در یکی از این تصادف‌های ناگوار راننده در آتش تصادف سوخت.

وی افزود: حادثه اول که ساعت ١:٤٠ چهارشنبه در استان کرمان رخ داد. طبق گزارش پلیس راه ریگان، یک دستگاه پژو سواری ٤٠٥ در محور ریگان-ایرانشهر واژگون شده است که متاسفانه دو نفر در دم جان سپرده‌اند و سه نفر مجروح شده‌اند. این بار هم علت این حادثه توجه نکردن راننده به جلو بوده است.

سرهنگ رحمانی درباره حادثه دوم نیز که ساعت ١٣:٢٠ دیروز در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است توضیحاتی ارائه داد:در این حادثه یک دستگاه وانت پیکان از جاده خارج شد که مجروح شدن ١٠ نفر (٦نفر سرپایی و ٤ نفر بستری) را به دنبال داشت. علت این حادثه، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص جزییات حادثه سوم که دیروز ساعت ١٥:٢٠ اتفاق افتاده، گفت: این تصادف در استان آذربایجان غربی بین زانتیا و وانت مزدا و در محور چالدران-شوت کیلومتر ٥ رخ داده و در پی آن یک نفر کشته و چهار نفر مجروح شده‌اند و طبق گزارش پلیس راه ماکو، مقصر زانتیا به علت انحراف به چپ بوده است.

وی ادامه داد: حادثه چهارم که روز پنجشنبه حوالی ساعت ۴ بامداد در استان مازندران رخ داده بین سه دستگاه خودرو بوده و در نهایت به کشته شدن راننده مقصر منجر شده است.

سرهنگ رحمانی در این باره توضیح داد: راننده کامیون ایسوز به دلیل توجه نکردن به جلو باعث تصادف خودروی خود با سواری سمند و تریلی اسکانیا شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه گفت: طبق گزارش پلیس راه گدوک، در این حادثه که در محور گدوک (داخل تونل ورسک) اتفاق افتاده، متاسفانه راننده مقصر دچار حریق شده و کاملا سوخته است.

وی افزود: تصادف پنجم در استان مرکزی اتفاق افتاده و به کشته شدن سه نفر منجر شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه این تصادف، امروز ساعت ٦:٢٠ صبح در محور آوه به جعفریه کیلومتر ٦ دو دستگاه کامیون بنز رخ داده گفت: طبق پلیس راه ساوه - همدان، مقصر راننده یکی از کامیون‌ها بوده که انحراف به چپ داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها