زن خلافکاری که از طریق سایت اینترنتی و به بهانه بخت گشایی و باطل کردن سحر و جادو اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۱
کلاهبرداری زن شیاد به بهانه باطل کردن سحر و جادو

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، نهم اردبیهشت ماه امسال زن و شوهری با مراجعه به کلانتری 123 نیاوران به مأمورین اعلام کردند که جهت حل مشکل خانوادگی خود از طریق اینترنت با سایتی مربوط به خانمی بنام «ارژینا» آشنا شده و برای دریافت جادو و طلسم مشکل گشا، چندمیلیون تومان به این شخص پرداخت کرده اما با انجام کامل تمامی اقدامات گفته شده از سوی فروشنده طلسم و جادو، هیچگونه تغییری در کاهش مشکلاتشان مشاهده نشده و این خانم نیز حاضر به بازپس دادن وجه پرداختی آنها نیست.

پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شکات

زن و شوهر جوانِ شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهارات خود عنوان داشتند: از طریق اینترنت با وبلاگ خانمی بنام استاد «مرسانا ارژینا» آشنا شدیم؛ نامبرده در سایت خود ادعا کرده بود که با طلسم و جادو می تواند مشکلات افراد را مرتفع نماید ؛ برای حل مشکل خانوادگی خود، از طریق تماس با شماره تلفن درج شده در داخل وبلاگ با این خانم تماس گرفته و فرد پاسخگو عنوان نمود که در قبال دریافت مبالغی می تواند با جادو و طلسم ، مشکلات ما را مرتفع نماید!! ؛ با این انگیزه و اطمینان، برای خرید طلسم و جادو اعلام آمادگی کرده و در مرحله اول با دریافت دو میلیون تومان، صفحه ای فلزی منقوش به تعدادی اشکال و نقوش نامفهوم از طریق پیک برای ما ارسال شد و این خانم ( مرسانا ارژینا ) طی تماس تلفنی عنوان نمود که این صفحه را در منزل خود نگهداری کنیم تا گرفتاری هایمان برطرف شود.

این زن و شوهر جوان در ادامه شکایت خود عنوان کردند: به علت عدم حصول نتیجه، طی تماس با خانم مرسانا ارژینا، وی درخواست مبالغ دیگری برای طلسم های تکمیلی می کرد و در قبال دریافت مبلغ 7 میلیون تومان، هر بار اشیاء متفاوتی اعم از پارچه های حاوی جملات نامفهوم، مایعات و مواد مختلف از طریق پیک برای ما ارسال می کرد ؛ نهایتا هنگامیکه هیچکدام از مشکلات ما با این طلسم و جادوها برطرف نشد ، به این خانم اعتراض کرده اما ایشان ضمن فحاشی دیگر پاسخگوی تماس های تلفنی ما نشد.

تحقیقات پلیسی

با آغاز رسیدگی به پرونده و با بررسی محتویات داخل وبلاگ www. Mresana.***.ir مشخص شد که خانم مرسانا ارژینا با تبلیغاتی اعم از طلسم جذابیت و جلب توجه، طلسم بخت گشا و کارگشا ، طلسم عشق و محبت، باطل کردن سحر و زبان بند و رفع گرفتاری و مشکل اقدام به کلاهبرداری از دو شاکی پرونده و تعداد دیگری از شهروندان نموده است.

نهایتا با انجام اقدامات پلیسی ، هویت واقعی استاد مرسانا ارژینا بنام «سمانه . ز» (33 ساله) ساکن سیدخندان – خیابان ابوذر غفاری شناسایی و دستگیر شد.

در ادامه تحقیقات و با بررسی تراکنش مالی حساب های بانکی متهم، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی دیگر از شکات و مالباختگانی شدند که دقیقا به همین شیوه و شگرد، مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و دیگر اسناد و مدارک بدست آمده ، به دستور مقام قضایی وبلاگ متهمه مسدود و متهم پرونده نیز جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر (مسیر شرق به غرب) – ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بینام
-
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
نصف اون پولهایی كه دادین به این شیاد رو اگه میبخشیدین به انجمن حمایت از بیماران كلیوی یا سرطانی، خداوند متعال به خاطر اینكه به بنده های بیمارش كمك كردین، بی برو برگرد مشكلتون رو سه سوته حل میكرد!!!
ناشناس
-
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
تا وقتی كه آدمهای بنجول هست مرسانا آرژینای زیادی هم هستند
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
تاابله نباشد،،،،،،،،،،،،
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها