مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران خبر داد

جریمه ۴ هزار میلیاردی قاچاقچیان و اصناف متخلف در پایتخت

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:

اسامی قاچاقچیان کالا اعلام می شود

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اعلام اسامی قاچاقچیان کالا و ارز در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۷۱۱
اسامی قاچاقچیان کالا اعلام می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا جمشیدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: یکی از اقداماتی که منع قانونی برای انجام آن نداریم اعلام اسامی قاچاقچیان کالا و ارز است.

وی گفت: قاچاق کالا و ارز بنیان های اقتصادی، فرهنگی و حتی سیاسی کشور را از بین می برد و همکاران ما در تعزیرات حکومتی اسامی عاملان اصلی تشکیل باندهای بزرگ قاچاق را اعلام خواهند کرد.

جمشیدی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری برای مبارزه با قاچاق کالا در حال حاضر عزم جدی در این زمینه ایجاد شده و برخوردهای قاطعی با قاچاقچیان کالا خواهیم داشت.

وی گفت: پرونده های مهمی در حال رسیدگی است و روند برخورد با قاچاق کالا در چهار ماه گذشته جدی تر بوده و کالاهای قاچاق با مبلغ بالا کشف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جانبازو بازنشسته
-
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
آیافقیران قاچاق كالاهای این چنینی را سروسامان می دهند آنهم میلیاردی شك نكنید این ها با لابی هایی كه انجام می دهنددست به قاچاق گسترده می زنند و بعد وزیر دولت تدبیر امید می گوید بارهای كوله ای و كالای همراه مسافر كالای قاچاق است آخه بنده خدا چرا خودتان را به نفهمی می زنید مقام معظم رهبری فرمودند آن مقداری كه آن مرزنشین به صورت كوله می آورد ناچیز است ولی كالاهای قاچاقی كه بصورت سازماندهی شده و بصورت تریلی و كانكس و كانتینر و كشتی وارد كشور می شود جلوی آنها را بگیرید

نیازمندی ها