فرمانده انتظامی شهرستان قشم از دستگیری اعضای باند سرقت زنجیره ای طلا و جواهرات منازل جزیره قشم در یک اقدام پلیسی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۸۴
دستگیری باند سرقت زنجیره ای طلا در قشم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ داود محمود زاده روز دوشنبه گفت: سارقان دستگیر شده با اطمینان از روزهای پایانی هفته و همچنین در ایام تعطیلات نوروز 95 با ورود به منازل مالباختگان، نسبت به سرقت لوازم خانگی به ویژه طلا و جواهرات اقدام می کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه واحدهای مسکونی مورد دستبرد فاقد دوربین مدار بسته بود و مالکان هیچگونه اطلاعی از افراد سارق برای ارائه به پلیس نداشتند، کار پیگیری نیاز به ترفندهای ویژه و اقدامات اطلاعاتی پلیس داشت.

فرمانده انتظامی قشم اظهار کرد: با پیگیری مستمر نیروهای انتظامی شهرستان و مساعدت همکارانمان در چند استان کشور، سارقان طلا و جواهرات منازل قشم در کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته وی، سارقان با اعتراف به هفت فقره سرقت طلا و جواهرات از خانه های مسکونی قشم، برای تکمیل تحقیقات به همراه مالباختگان به مراجع قضایی این شهرستان معرفی شدند.

سرهنگ محمود زاده با اعلام اینکه کارکنان نیروی انتظامی در سراسر کشور به ویژه در شهرستان قشم به صورت شبانه روزی مشغول خدمت به مردم هستند، از شهروندان این جزیره درخواست کرد که با بالا بردن ضریب ایمنی خانه های خود و به کار گرفتن توصیه های کارشناسان پلیس، مانع از ادامه اینگونه سرقت ها شوند.

وی با بیان اینکه مردم قشم همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارند، از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، آن را از طریق تلفن 110 مرکز فوریت های پلیس، اطلاع دهند.

شهرستان قشم با حدود 117 هزار نفر جمعیت و هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت، در 20 کیلومتری بندرعباس مرکز هرمزگان واقع و به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس شناخته می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها