هالیوود درعمق خود معانی دیگری به غیر از فیلمسازی و هنر دارد.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۳
گزارش ویژه ؛ بدنام ترین هنرپیشه های هالیوودی چه کسانی هستند؟

به گزارش جام جم آنلاین ، صنعت ممتاز سینمای هالیوود چنان بی رقیب است که امکان ندارد به این فکر کنیم در آینده ای نزدیک صعنت سینمای دیگری بتواند به پای آن برسد. هالیوود از لحاظ امکانات ویژه و خاص سینما و البته فاکتورهای دیگری همچون دانش سینمایی، جلوه های ویژه و معیارهای دیگر ممتاز شناخته می شود و همواره با کیفیت ترین و بهترین جلوه های هنر هفتم در این فضا تولید می شود. با وجود مولفه های مثبت فراوانی که هالیوود دارد حاشیه های سیاه همواره در عمق و حتی سطح آن دیده می شوند. نکته بسیار حائز اهمیت این است که برخی از این حاشیه ها خودساخته هستند بدان معنا که در بروز آن تعمدی وجود دارد. بحث بر سر اینکه چه عواملی این تعمدی بودن آن را رقم می زند موضوعی جداگانه است اما در اینجا می خواهیم یکی از اصلی ترین عوامل حاشیه سازی را مورد بررسی و دقت موشکافانه قرار بدهیم ، عواملی که بدنه هالیوود را تشکیل می دهند: هنرپیشه ها و سایر چهره های هنری هالیوود.

در تمام سال های اخیر هنرپیشه و خواننده های هالیوودی ، اعم از زن و مرد و حتی آنهایی که در فضایی مستقل از هالیوود در آمریکا فعالیت می کنند حاشیه های بی شماری را رقم زده اند. در حاشیه سازی هنرمندان شاغل در آمریکا همین بس که با وجود گذشت چند سال از مرگ مایکل جکسون خواننده مطرح پاپ هنوز هر چند وقت یکبار بخش جدیدی از پرونده های رسوایی او در زمینه ارتباط جنسی با کودکان فاش می شود.

جکسون تنها مظهر بی اخلاقی آمریکایی ها نیست. در سال های اخیر چهره های نوظهور و جوان تری از راه رسیدند و همه نگاه ها را به خود جلب کردند. آنها پس از کسب محبوبیت به راه های مختلفی کشانده شدند و اکنون به عنوان هنرمندانی بدنام شناخته می شوند. نکته تاسف بار این است که برخی از آنها به تعمد به فساد کشیده شدند تا برخی از اهداف پنهانی دست های پشت پرده تامین شود. گزارشی که در پیش رو می آید به بدنام ترین و فاسدترین هنرپیشه های چند مدت اخیر هالیوود می پردازد. در واقع این افراد در یک نظرسنجی از سوی آمریکایی ها به عنوان بدترین الگوهای جوانان آمریکایی معرفی می شوند.

جاستین بیبر

جاستین 22 سال دارد. زمانی مشهور شد که کودکی بیش نبود. کلیپ هایی که مادرش از آواز خواندن او بر روی یوتیوب گذاشت پسرک را خیلی زود نزد میلیون ها بیننده به چهره ای جذاب تبدیل کرد تا خیلی زود آهنگسازان و تهیه کنندگان به سراغ جاستین بیایند. جاستین پسری خوش چهره است که دل بسیاری از دخترهای نوجوان آمریکایی و دخترانی از سراسر دنیا را برده است.

او اکنون یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین خواننده های جهان به شمار می رود که در سال درآمد زیادی دارد. اما این خواننده کانادایی با فاصله گرفتن از دنیای نوجوانی با دنیای پاک هم فاصله گرفت. او که گفته می شود پدرخوانده ای صهیونیست دارد تحت تاثیر فضایی که در آن قرار و البته شهرتی خیره کننده به سمت مواد مخدر کشیده شد. رسوایی زمانی آمد که پلیس او را با مقداری مواد مخدر و روانگردان دستگیر کرد. جاستین اما به واسطه چهره زیبا و البته دخترپسند به روندی که در پیش گرفته بود ادامه داد. رسوایی های او به برقراری ارتباط خارج از عرف با دختران کم سن و سال و حتی بزرگ تر از خودش منجر شد و آنقدر رسوایی رقم زد تا در نهایت طوماری علیه او تنظیم شد. در این طومار آمریکایی های زیادی خواستار اخراج جاستین از آمریکا و استرداد او به کانادا شدند. پسری که معصومیت کودکی اش دستخوش قوانین نانوشته هالیوودی شد حتی در لباس پوشیدن هم نتوانست الگوی خوبی برای هم سن و سال هایش باشد. جاستین شلوارهایی گشاد و بی نهایت زشت را مد کرد که مدل آنها به گونه ای بود که پایین تر از پایین تنه و باسنش قرار میگرفتند. آمار و ارزیابی ها نشان می دهد محبوبیت این جوان خوش چهره به شدت در حال کاهش است. جاستین با این روند خیلی زود به بن بست می رسد به خصوص اینکه برخی از کارهایش از معیارهای هنری به شدت فاصله دارد. بی بند وباری های جاستین بیبر نیز ادامه دارد. دوستی با چهره ای مثل سلنا گومز خیلی سر و صدا داشت و همچنان هم ادامه دارد.

مایلی سایرس

مایلی متولد سال 92 برابر با 71 شمسی است. مایلی 24 ساله نیز از کودکی معصوم به دختری بی بند و بار تبدیل شد. این خواننده و هنرپیشه از همان سنین کودکی جذب صنعت هالیوود شد و به تدریج توانایی های خود را نشان داد اما فضای مسموم و آلوده هالیوود او را تحت تاثیر خود قرار داد. یکی از ویژگی های بسیار زننده این دختر نحوه لباس پوشیدن اوست. او در برخی از محافل نیمه عریان ظاهر می شود و حرکاتی شنیع و شهوت انگیز از خود به نمایش می گذارد.

او حتی در کنسرت هایش حرکاتی بسیار زننده انجام می دهد و تمایلات جنسی خود را در جریان کنسرت هایش نیز به نمایش می گذارد. مایلی همانند بسیاری دیگر از هم صنفان خودش در هالیوود از نمایش عکس های کاملا برهنه اش ابایی ندارد. بی بندوباری های او به روابط خارج از عرف هم مربوط می شود. او با هنرش می توانست الگویی خوب برای جوانان آمریکایی باشد اما اکنون حرکاتش مثل سمی است که در جوانان آمریکایی را مسموم می کند.

بی بند و باری های مایلی را در کلیپ هایش هم می توانید ببینید، جایی که با پوششی زننده و حرکاتی شنیع آواز می خواند. شاید یکی از بدترین کلیپ های او مربوط به آهنگ "توپ مخرب " باشد.

پاریس هیلتون

بزرگ ترین ویژگی پاریس هیلتون پولدار بودنش است. او که متولد سال 1981 (برابر با 1360 شمسی) است یکی از وارثان هتل های زنجیره ای هیلتون است. پاریس با ثروت بی حد و اندازه ای که زیر دستش بود هر کاری که خواست کرد. ابتدا مدل شد. سپس به عشق شهرت بیشتر و با کمک پول هایش وارد هنرپیشگی شد اما وقتی دید که هنر آن را هم ندارد چیزهای دیگری مثل خوانندگی را هم تجربه کرد. پاریس در 35 سالگی کوهی از پرونده های غیر اخلاقی دارد.

انتشار فیلم ارتباط نامشروع او با یک مرد یکی از بزرگ ترین جنجال های چند سال اخیر است اما او که سابقه ای هم در مصرف موارد مخدر، رانندگی در هنگام مستی و چند تخلف بارز دیگر دارد یکی دیگر از الگوهای بسیار بد برای جوانان آمریکایی به شمار می رود. هیلتون نیز از علاقه مندان به نمایش برهنگی خود در رسانه هاست. پاریس اما در 35 سالگی دیگر آن فروغ و هوادار گذشته را ندارد و تهیه کنندگان هالیوودی کمتر به سراغش می آیند. پاریس اکنون فقط یک بچه پولدار بی خاصیت است.

بریتنی اسپیرز

این خواننده هم متولد 1981 ( سال 1360) است. بریتنی روندی را طی کرد که بعدها مایلی سایرس آن را پیمود، یعنی از یک کودک هنرپیشه دوست داشتنی به یک سمبل فساد تبدیل شد.

در زندگی این خواننده و رقاص آمریکایی انواع جنجال را می توانید ببینید. از اینکه فقط 48 ساعت شوهر داری کرد ( او 13 سال پیش پس از برگزاری مراسم ازدواجش 48 ساعت بعد تقاضای طلاق کرد!)، از مصرف مواد مخدر، از رانندگی در حالت مستی، از نمایش عریانی و بی حیایی در کنسرت هایش، از روابط نامشروع با چهره های مختلف، از اهمال و بی لیاقتی در نگهداری از دو پسرش و چندین مورد کوچک و بزرگ دیگر. اما او و تمام فسادهایش ثروتی نجومی را برای او رقم زده است. یکی از قصرهای این خواننده مبتذل بیش از 20 میلیون دلار قیمت دارد. اسپیرز فساد را به مضمون شعرهایی که می خواند منتقل می دهد ، بدان معنا که برخی از ترانه های او به شدت زشت و دارای مضامین جنسی هستند.

لیندسی لوهان

او حالا همه کاره است. هنرپیشه، خواننده، مدل، کارگردان و تهیه کننده. او متولد 1986 (165 شمسی) است. اکنون 30 سال دارد. او در دوران نوجوانی بهترین گزینه برای برای بازی در فیلم های تین ایجری بود اما اکنون بهترین گزینه برای رسوایی است! هنر و استعداد لیندسی در هنرپیشگی با فسادهایش به شدت تحت تاثیر قرار گرفت.

اوج رسوایی و بدنامی لیندسی وقتی بود که دست نوشته ای عجیب از او پیدا شد، دست نوشته ای که او در آن به برقراری ارتباط جنسی با ده ها هنرپیشه مرد اعتراف کرده بود و آن را سندی برای افتخار خود می دانست. لیندسی انواع تخلفات را تجربه کرده وحتی چند سال پیش به دلیل مصرف مواد مخدر مدتی را هم در زندان به سر برد اما آن محکومیت باعث نشد تا این چهره سرشناس هالیوودی تغییری در زندگی خود به وجود بیاورد. ستاره اقبال لیندسی نیز خیلی وقت است که کم سو شده. او را دیگر برای فیلم های درجه یک نمی خواهند.

کیم کارداشیان

در نهایت به مطرح ترین نام این روزهای رسانه های عامه پسند برمی خوریم. کیم کارداشیان که از ارمنی های آمریکاست در سال 1980 برابر با 1359 متولد شده و تا به حال سه بار ازدواج کرده است. او در حالی که از همسر دوم خود جدا نشده بود از دوست پسر خود که بعدها همسر سوم او شد باردار شد! خانواده کارداشیان ها (نام اصلی خانوادگی آنها قارداشیان است )در رقم زدن رسوایی های بزرگ اخلاقی سابقه ای طولانی دارند و کیم یکی از آنهاست. اما به هر حال کیم کارداشیان هنرپیشه، مدل، تاجر، خواننده، شخصیت تلویزیونی و البته یکی از ثروتمندترین زنان آمریکایی است ولی همه اینها فقط یک اسم است چرا که بزرگ ترین خاصیت این شخصیت برهنگی اوست. او بی پروا در برابر رسانه ها قول می دهد اگر تناسب بدنی اش پس از زایمان به حالت عادی برگشت جلوی همه دوربین ها عریان ظاهر شود. او در زمینه جراحی های مختلف زیبایی نیز رکوردشکن است. جای جای اندام او زیر تیغ جراحان زیبایی رفته است. او اخیرا حضوری عریان در کلیپ تبلیغاتی یکی از آهنگ های شوهرش کانیه وست داشته است.

کیم نیز یکی دیگر از چهره های مشهوری است که در یک نظرسنجی مشخص شده که از نظر آمریکایی ها یکی از بدترین الگوهای جوانان آمریکایی است.

هیلدا حسینی خواه /جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۱
نریمان
-
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۱۸
۱۴
شایسته بود در این گزارش درخشان نام بزرگانی مثل ریحانا و هری استایل رو هم اضافه میكردین
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها