تاجر ایرانی از همسر روس تبارش و مرد ایرانی مقیم فرانسه به‌دلیل فریب و خیانت شکایت کرد. قاضی جنایی به دلیل بی‌توجهی متهمان به اخطار قضایی، از اینترپل خواست متهمان را دستگیر کنند.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۴
کلاه زن روس‌ بر سر تاجر ایرانی

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از سال 87 و در پی شکایت مرد سالخورده‌ای از همسر روس تبارش در دادگاه کیفری تهران آغاز شد.

شاکی به قاضی گفت: من یک تاجر هستم و برای معامله و تجارت به فرانسه سفر می‌کنم. چند سال قبل در جریان سفر به پاریس، با دختر روس تباری به نام الیزابت که 50سال از خودم کوچک‌تر بود آشنا شدم. پس از مدتی به این دختر علاقه‌مند شده و از او خواستگاری کردم. او ابتدا راضی نبود، اما پس از اصرارهای من، موافقت کرد.

قرار شد برای ازدواج رسمی به ایران بیاییم. الیزابت در ایران مسلمان شد و ما به‌طور رسمی با هم ازدواج کردیم. او به من علاقه داشت و با مهربانی رفتار می‌کرد. هر روز علاقه‌ام به او بیشتر می‌شد. بعد از مدتی الیزابت خواست برای زندگی به فرانسه برویم که قبول کردم.

پیرمرد ادامه داد: زندگی‌مان ابتدا خوب بود و هیچ مشکلی نداشتیم. بعد از مدتی با یک مرد ایرانی به نام ناصر آشنا شده و با هم رفت و آمد داشتیم. مرد جوان هرازگاهی به خانه ما می‌آمد. بعد از چند ماه متوجه تغییر رفتار الیزابت شدم. او دیگر علاقه‌ای به من نداشت و تا دیر وقت بیرون از خانه بود. به رفتارش مشکوک شده و چند بار او را تعقیب کردم. متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده و به خانه ناصر می‌رود. یک روز که الیزابت می‌خواست از خانه خارج شود، سد راهش شدم. به او گفتم متوجه خیانتش شده‌ام. زن جوان نه‌تنها منکر این ارتباط نشد، بلکه در پاسخ مدعی شد به ناصر علاقه دارد و می‌خواهد با او باشد. بعد هم خانه را ترک کرد و دیگر بازنگشت. به دلیل این‌که در فرانسه نتوانستم موضوع را پیگیری کنم، به ایران آمدم تا از همسر خیانتکارم و ناصر شکایت کنم. الیزابت مرا فریب داد و به‌خاطر موقعیت مالی‌ام با من ازدواج کرد و در این مدت پول زیادی برای او خرج کردم.

قاضی پس از بررسی شکایت و مستندات پیرمرد، از طریق سفارت ایران در فرانسه دو بار برای الیزابت و ناصر احضاریه فرستاد، اما آنها با وجود دریافت احضاریه هیچ اقدامی نکردند.

با گذشت سال‌ها از این شکایت قاضی دادگاه کیفری استان تهران از پلیس بین‌ الملل خواست دو متهم را احضار کند تا به پرونده آنها رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی
-
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
دلتون خوشه
بی طرف
-
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
به همین خیال باش پیرمرد...
احد
-
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
نمیدونم چرا یاد مثل خربزه وپای لرز افتادم
شیدا
-
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
واقعا چه فكری كردی دختری كه ۵۰سال ازخودت كوچكتره رو اونم چی به زور به عقدخودت دراوردی.خب معلومه میزاره میره.

نیازمندی ها