متاسفانه بر اساس گزارشات دریافتی کودکی ۱۰ ساله از اهالی روستا کشاری شهرستان سرباز، در حاشیه رودخانه سرباز توسط یک تمساح پوزه کوتاه (گاندو) به درون رودخانه کشیده شده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.
کد خبر: ۹۲۵۸۹۰
کودک چابهاری خوراک تمساح شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران، متاسفانه بر اساس گزارشات دریافتی کودکی ۱۰ ساله از اهالی روستا کشاری شهرستان سرباز، در حاشیه رودخانه سرباز توسط یک تمساح پوزه کوتاه (گاندو) به درون رودخانه کشیده شده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ضمن ابراز تاسف از این حادثه گفت: جسد کودک جان باخته به پزشکی قانونی چابهار منتقل شده است.

سعید محمودی اظهار داشت: بر اساس گفته شاهدان مرگ کودک توسط یک تمساح در حاشیه رودخانه رخ داده است و در صورتیکه نظر پزشکی قانونی نیز این موضوع را تایید کند سازمان حفاظت محیط زیست دیه کودک را به خانواده مرحوم پرداخت خواهد نمود.

وی افزود: از حادثه ای که برای این کودک هم وطن رخ داده متاثر هستیم و روز آینده جهت دلجویی از خانواده و بازماندگان کودک جان باخته و همچنین بازدید میدانی از منطقه وقوع حادثه عازم شهرستان چابهار خواهیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
۰
۰
هرحیوانی ك باعث مرگ شهروندی،وخطر آفرین باشد باید كشته،شود،
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
بروید از بزهای كوهی وقوچ ها حفاظت كنید ن تمساح آدم خوار،
سخت افزار
-
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
خودمونیم میای اینجا هر چی به ذهنت میرسه!! همون آن میگی و میری!! با این حساب خطرناك تر از خود آدم برای نوع خودش وجود نداره... گرفتی كه
نرم افزار موبایل
-
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
دیگه از انور بوم افتادیم به هر قیمتی باید محیط زیست حفظ بشه!!!!!
رضا
-
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
یعنی این موجود خطرناك بدون هیچ حفاظی داخل رودخانه در محل زندگی افراد آزادانه میچرخه؟؟؟؟
تسلیت و پول به چه درد اون خانواده داغ دار میخوره؟؟؟؟لطفا رسیدگی كنید و برای انتقال این قبیل حیوانات به محل های حفاظت شده اقدام كنید تا انشااله شاهد اینچنین خبرهای جانسوزی نباشیم.
رضا
-
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
به شرطی كه حیوان وحشی وارد قلمرو زندگی ما شود نه ما وارد قلمرو زندگی او شویم
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
۰
۰
تمساح را كه به خاطر خوی وحشی نباید ملامت كرد.به قول دوستمون ما نباید وارد قلمرو اونها بشیم و تعیین قلمرو هم به عهده مسئولان محیط زیسته

نیازمندی ها