گفتگو با یک تولید کننده پوشاک درباره مانتوهای هنجار شکن:

مانتوهای غیرمتعارف در داخل تولید می شود / با فروشندگان بالای شهر برخورد نمی کنند

هرازچند گاهی مدل های مختلفی از مانتو در فروشگاه ها به چشم می خورد و یا بر تن دختران جوان دیده می شود که طرح های آن نه تنها عجیب بلکه برای بسیاری از مردم نیز جذاب و مورد پسند نیست .طرح هایی نظیر مانتوهایی بدون دکمه و با نوشته های انگلیسی برپشت آنها .اگرچه تاکنون برخوردهایی با فروشندگان این محصولات از سوی اتحادیه پوشاک و حتی یگان نیروی انتظامی صورت گرفته است ولی باز هم به راحتی در فروشگاه ها موجود است و قابل مشاهده.البته تولیدکنندگان نیز در این میان براین اعتقادند که تولید براساس ذائقه مردم انجام می شود ومردم نیز این مدل ها را می پسندند.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۰
مانتوهای غیرمتعارف در داخل تولید می شود / با فروشندگان بالای شهر برخورد نمی کنند

سیامک زندیه تولید کننده و صادرکننده پوشاک دراین باره به جام جم آنلاین گفت:از آنجا که مد هرساله در حال تغییر است تولیدکننده نیز براساس مد ،تولیدات خود را عرضه می کند چرا که در غیر اینصورت محصولات وی به فروش نمی رود .

وی در پاسخ به این پرسش که ایده این مدلهای جدید از کجا و با چه هدفی گرفته می شود افزود: جامعه به تنوع نیاز دارد برهمین اساس مد های مختلفی از پوشاک خصوصا مانتو تولید وعرضه می شود . در واقع تقاضاست که این مدل های متنوع را بوجود می آورد.

این تولید کننده در باره جمع آوری برخی مانتوها با مدل هایی که با فرهنگ ایرانی سازگار نیست گفت:از انجا که برخوردهای یکسانی با تمام فروشندگان این نوع پوشاک نمی شود به همین خاطر می بینیم که علیرغم مخالفت هایی که ازسوی مسولین درباره طرح های جدید می شود ولی باز هم در فروشگاه ها مشاهده می شود.

وی در ادامه توضیح داد:به عنوان نمونه عموما این برخوردها فقط در مراکز خاصی صورت می گیرد ولی اگر به برخی پاساژها نظیر پاساژهای شمال شهر سری بزنید می بینید جز این نوع مانتوها اصلا مانتوی دیگری وجود ندارد و فروشنده نیز درباره علت آن می گوید مشتری بدنبال مدل دیگری نیست.

زندیه در پاسخ به این پرسش که اغلب مدل های جدید برگرفته از مدل های غربی است گفت:تا حدودی ایده این مدل ها از کشورهای دیگر گرفته می شود ولی کار طراحی آن در داخل انجام می شود.فرهنگ پوشش اکنون با گذشته بسیار تغییر کرده است .در گذشته جنس وکیفیت ودوام پوشاک مهم بود ومشتریان نیز بدنبال محصولی بودند که بتوانند برای مدت طولانی آن را استفاده کنند ولی امروزه این عقیده تغییر یافته و دیگر دوام و ماندگاری مهم نیست بلکه مدل مهم است .برای همین بسیاری افراد بدنبال مانتوهایی ارزان ولی به روز هستند و فقط ممکن است جند بار بیشتر آن رانپوشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسن
-
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
۰
۰
خب وقتی صحبت از رانت وهنجارشكنی میشود شامل همه جا میشود.قانون شكنی قانون شكنیست فرقی نمیكند كجا باشد.یكی سوار تاكسی شده بود ودر مقصد قیمت را پرسیده بود راننده گفته بودفلان مقدار مسافر گفته بود چقدر گرانست ؟پاسخ شنیده بود كی به كیه.مسافر هم پول نداده بود وگفته بود كی به كیه.بروید یقه ...را بگیرید.

نیازمندی ها