اعتراف عجیب یک خواهر برای نجات برادران خشنش

این دختر گفت: قربانی یک اقدام زشت شده است+ عکس

زورگیری با ترفند برخورد با آینه خودروها

خلافکار اتوبان چمران دستگیر شد

یک زورگیر که به بهانه برخورد خودرو‌اش با آینه خودروی شهروندان، آنها را مضروب کرده و اقدام به سرقت می کرد ، توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۴۹۸۹
خلافکار اتوبان چمران دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌ صبح روز گذشته یکی از شهروندان که به شدت مصدوم شده بود، ضمن مراجعه به کلانتری 137 نصر عنوان داشت زمانی که در بزرگراه چمران در حال تردد بوده است ناگهان یک خودروی سواری از کنار خودروی وی رد می شود به صورت آینه 2 خودرو با هم برخورد می کند و می شکند که در همین زمان راننده خودروی مذکور مقابل وی پیچیده و با حمله و ضرب و جرح وی کیفش را از داخل خودرو ربوده و متواری شده است.

با توجه به اینکه راننده مضروب توانسته بود پلاک خودروی ضارب را که بخش هایی از آن به وسیله چسب پوشانده شده بود، یادداشت کند تیمی از ماموران این یگان برای شناسایی مالک خودروی مذکور وارد عمل شدند و پس از تحقیقات چند ساعته دریافتند که این خودرو تا کنون بارها اقدام به ارتکاب چنین عملی در بزرگراه مذکور کرده است و هر بار پس از سرقت اموال درون خودروی شهروندان از محل گریخته است.

متعاقبا گشت های محسوس و نامحسوس ماموران کلانتری 137 در بزرگراه مذکور به گشتزنی پرداختند تا اینکه در نهایت غروب روز گذشته این خودروی شناسایی شده و در یک تعقیب و گریز کوتاه خودروی متهم متوقف و این زورگیر در کسری از ثانیه بازداشت شد.

سرگرد محمد گنجی رئیس کلانتری 137 نصر با اعلام این خبر، افزود: متهم در کلانتری به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از شهروندان و رانندگان خودروهای سواری به این شیوه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه 2 تهران منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
كسرا
-
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
راننده این خودرو مدت ها در همان بزرگراه این كار را می كرده و پلیس بعد از چندین شكایت او را گرفته و در متن آمده در كسری از ثانیه او را دستگیر كردند !!!! یعنی چی ؟
بابكی
-
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
زیاد جدی نگیرید، نویسنده متن یه چیزی گفت حالا
سعید
-
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
باید اعدامش كنن!!

نیازمندی ها