دادستان استان کرمان خبر داد:

دستگیری 34 زن و مرد در پارتی شبانه در کرمان

رئیس دادگستری شهرستان دماوند از دستگیری بیش از ۵۰ دختر و پسر در پارتی شبانه در شهر آبسرد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۲۲۶
دستگیری بیش از ۵۰ دختر و پسر در پارتی شبانه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، مجتبی محمدی با اشاره به انهدام پارتی شبانه مختلط در حومه شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند اظهار کرد: در این پارتی، بیش از 50 دختر و پسر دستگیر شدند.

وی افزود: برپاکنندگان این پارتی از طریق شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی اقدام به دعوت از افراد مختلف برای حضور در این جشن کردند.

رئیس دادگستری شهرستان دماوند تصریح کرد: مأموران انتظامی پس از رصد فضای مجازی و بررسی‌های لازم با اخذ دستور قضایی نسبت به انهدام پارتی و دستگیری اعضای آن اقدام کردند.

محمدی گفت: هنگام دستگیری این افراد، 25 لیتر مشروبات الکلی هم از این جشن کشف و ضبط شد؛ در این خصوص، پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی بیان کرد: خانواده‌ها باید توجه بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند در تا چنین شرایطی قرار نگیرند؛ همچنین ارتباطات‌ها در فضای مجازی باید به صورت ریشه‌ای از سوی خانواده‌ها رصد شود تا فرزندانشان در دام نیفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
babak
-
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
۰
۰
با سلام.
ایا انهایی كه حقوق های نجومی از بیت المال رو برای خودشون برواشتن هم دستگیر شدند. پرونده قضائی هم تشكیل شد براشون...
وقتی جوانان ما بیكارند و هیچ تفریحی ندارند خوب معلوم است كه چنین كارهایی انجام میدهند....
SAEED
-
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
سلام اینها اصلا ربطی به هم ندارد .مطئمن باشید همه به سزای اعمالشان خواهند رسید چه بسا به گروه هائی مثل شما آوانسهائی خواهند داد .
عطیه
-
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
خوب كه چی ؟؟؟ دزدی كردن ، پول مردم خوردن ؟
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
كاشكی به جای قتل ودزدی و آدم ربایی، پارتی بود،لااقل جان كسی در خطر نبود،،،این دیگه دست قانونه،،،ما كاره ای نیستیم،،،فقط میگیم جوونن

نیازمندی ها