«مهر» ناتمام پرخرج و فرسوده
«جام‌جم» دلایل تمام نشدن مسکن مهر ‌در کشور را بررسی می‌کند

«مهر» ناتمام پرخرج و فرسوده

قائم مقام وزیر راه در پاسخ به جام جم آنلاین:

افزایش قیمت های مسکن مهر بر اساس دستورالعمل است

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: تا پایان امسال پروژه های مسکن مهر که «معارضی» ندارند به اتمام می رسد.
کد خبر: ۹۲۳۷۹۱
افزایش قیمت های مسکن مهر بر اساس دستورالعمل است

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، احمد اصغری مهرآبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای این دولت تحویل واحدها به دست مردم مهمتر از افتتاح آن است، گفت: در هفته دولت قرار است 100 هزار واحد مسکونی مهر آماده شده، افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور 230 هزار واحد مسکونی مهر فاقد خدمات زیربنایی است، افزود: برای تکمیل خدمات آب و برق این پروژه ها به گفته وزیر نیرو 500 میلیلرد تومان اعتبار مورد نیاز است که تاکنون 100 میلیارد تومان آن تهیه شده و قرار است امسال 400 میلیارد تومان دیگر تامین شود.

به گفته اصغری مهرآبادی، در صورت اجرایی شدن مصوبه دولت و پرداخت تمام اعتبارات امسال تمام واحدها تکمیل و تحویل مردم خواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر همچنین گفت: 55 هزار مسکن مهر به دلیل اختلاف نظر با بانک مرکزی به آنها وام مسکن مهر با نرخ سود 4 درصد تعلق نمی‌گیرد.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده با بانک مرکزی گفت: ما حاضر هستیم برای تکمیل این واحدها وام با نرخ سود نزدیک به 14 درصد نیز پرداخت شود.

اصغری مهرآبادی افزود: از 2 میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر تاکنون یک میلیون و 900هزار واحد به اتمام رسیده که تا پایان امسال 300 هزار واحد به اتمام خواهد رسید که سهم دولت یازدهم در این سه سال در تحویل مسکن مهر به یک میلیون واحد می رسد.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار جام جم آنلاین درخصوص تکمیل مترو به شهرهای پردیس، پرند و هشتگرد گفت: در حال پیگیری کشیدن خط مترو به شهرک های فوق هستیم ولی اطلاع دقیقی از روند انجام آن ندارم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار جام جم آنلاین درخصوص میزان آورده مردم در فازهای مسکن مهر گفت: افزایش قیمت ها بر اساس دستورالعمل هست و بیش از آنچه که در این دستورالعمل آمده است پیمانکاران حق ندارند مبلغی اضافه تر دریافت کنند.

سیما رادمنش - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جانبازو بازنشسته
-
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
۰
۰
باز ظلمی دیگر برمردم فقیر و تنگدست در اثر افزایش قیمت مسكن مهر فلسفه ساخت وساز مسكن مهر خانه دار شدن قشر فقیر جامعه بوده از زمانی كه دولت تكیه بر میز قدرت زد چندین بار قیمت مسكن مهر را افزایش داد .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها