پرونده قتل پسر جوان در سنگ‌پرانی، با طرح ادعاهای دو شاهد جدید وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۹۲۳۷۰۴
شاهدان جدید در پرونده قتل خواهرزاده

به گزارش جام‌جم ، شهریور سال 93 در پی یک جدال خانوادگی و سنگ‌پرانی در حاشیه تهران پسر 17 ساله‌ای به نام مجید جان سپرد. این درحالی بود که مادر مجید، برادر 43 ساله‌اش محمد را عامل قتل این نوجوان معرفی کرد و او نیز به اتهام شرکت در قتل بازداشت شد.

محمد در بازجویی گفت: مادرم زندگی فقیرانه‌ای داشت. او وصیت کرده بود بعد از مرگش، اسباب و اثاث خانه‌اش را وقف کنیم. وقتی به خانه مادرم رفتم تا به وصیتش عمل کنم، خواهرم مانع شد. آن شب خواهرم همراه پسرهایش به در خانه‌مان آمدند و شیشه‌های پنجره را شکستند. وقتی از خانه بیرون آمدم، متوجه شدم خواهرزاده‌ام مجید با برادرم گلاویز شده‌اند. عده‌ای هم به طرف یکدیگر سنگ پرتاب می‌کردند. من هم سنگی پرتاب کردم، اما می‌دانم که به سر مجید نخورد. باور کنید من قاتل نیستم.

در پایان دادرسی سه قاضی عالی‌رتبه با هم وارد شور شدند و تصمیم گرفتند برای اثبات این جنایت مراسم قسامه برگزار شود.

دیروز درحالی که قرار بود مراسم قسامه برگزار شود، اولیای دم اعلام کردند دو شاهد دارند که متهم را درحال قتل دیده‌اند. با این ادعا تحقیق از شاهدان توسط قضات انجام شد که آنها مدعی شدند، آن روز برای تفریح به محل درگیری رفته بودیم که سنگ‌پرانی آغاز شد. متهم سنگ بزرگی برداشت و ابتدا یک ضربه به کمر و بعد ضربه‌ای به سر مقتول زد. یک سال بعد که دوباره به آن منطقه رفته بودیم، متوجه قتل پسر جوان شدیم. خانواده‌اش وقتی پی بردند ما شاهد ماجرا بوده‌ایم، خواستند در دادگاه شهادت دهیم. پس از ادعای شاهدان، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و مراسم قسامه اجرا نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها