معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به دعوای خریدار و فروشنده مواد مخدر در شاهرود که با اسیدپاشی همراه بود، گفت: ماموران پلیس عامل اصلی این حادثه را در کمترین زمان ممکن دستگیر کردند.
کد خبر: ۹۲۳۴۸۶
فروشنده مواد عامل اسید پاشی در شاهرود بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید مجتبی اشرفی اظهار داشت: یک فقره اسید پاشی در شاهرود رخ داد که کشف کامل این پرونده، با تلاش پلیس تنها ساعتی پس از وقوع و در همان روز حادثه انجام شد.

وی افزود: ساعت 16 روز شنبه بیست و ششم تیر95، وقوع یک فقره اسید پاشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که بلافاصله بررسی های لازم شروع شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد : در بررسی های بعدی مشخص شد مصدوم این حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شده که مأموران با مراجعه به این مرکز درمانی، موضوع را پیگیر شدند.

سرهنگ اشرفی خاطرنشان کرد : مصدوم فردی 35 ساله به نام مهرداد است که برای خرید مواد مخدر به سراغ سامان فروشنده 38 ساله و سابقه دار مواد رفته بود.

وی یادآور شد: طرفین هنگام خرید و فروش مواد با توجه به اختلاف های قبلی، با هم درگیر شدند که فروشنده اقدام به اسید پاشی کرد و مهرداد از ناحیه دست و قسمتی از سینه دچار سوختگی شد.

این مسئول انتظامی به تشکیل تیم ویژه ای از مأموران پلیس شاهرود اشاره کرد و گفت: در اقدامی به موقع و ضربتی، عامل اسید پاشی دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی با اشاره اعتراف صریح سامان به جرم خود گفت: پرونده پس از تکمیل به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

وی تأکید کرد : پلیس در کشف این گونه پرونده ها که حساسیت ویژه ای در جامعه ایجاد می‌کند، قاطع و با قید فوریت وارد عمل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها