هیات وزیران تصویب کرد:

تصمیمات جدید درباره مسکن مهر

معاون وزیر راه در مراسم افتتاح 4550 واحد مسکن مهر پردیس :

اگر در شوش و پامنار مسکن مهر می ساختیم ارزانتر تمام می شد

4550 واحد مسکن مهرپردیس امروز به‌طور رسمی بدون حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۲
اگر در شوش و پامنار مسکن مهر می ساختیم ارزانتر تمام می شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، افتتاح پروژه های مسکن مهر قرار بود دو بار در سال گذشته و یک بار هم دراردیبهشت ماه امسال انجام شود اما به دلیل آماده نبودن خدمات زیربنایی و رو بنایی این افتتاح صورت نگرفت اما بالاخره امروز 4500 واحد مسکن مهر فاز 11 (کوزو) به طور رسمی با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی از قبیل انشعبات آب، برق، گاز، مشجد، کلانتری، مراکز تجاری، مدرسه و... افتتاح شد.

محله ایرانشهر در زون چهار فاز 11 شهر جدید پردیس قرار دارد و در آن، 4 هزار و 550 واحد مسکونی ساخته شده است که به متقاضیان تحویل می‌شود.

امروز همچنین مسجد محمد رسول‌الله (ص)، کلانتری، یک واحد تجاری، مخزن آب 10 هزار مترمکعبی و تعداد دیگری از پروژه‌های روبنایی و زیربنایی در شهر جدید پردیس افتتاح شد.

نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه این پروژه با اشاره به اینکه برخی از متقاضیان مراجعه می کنند و می گویند که واحدها را بدون خدمات زیربنایی به ما تحویل دهید، اظهار داشت : ما نمی خواهیم متقاضیان را تنها بگذاریم؛ زیرا می دانیم که آنها به تنهایی نمی توانند خدمات آب، گاز و برق را تامین کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما این خدمات را جزء حقوق شهروندی می دانیم، اظهار داشت: آب شرب فاز ۱۱ برای ۳۵ هزار واحد تامین شده است و حق انشعاب تمامی واحدها را پرداخت کرده ایم.

نریمان با اشاره به اینکه در برخی پروژه های مسکن مهر به دلیل مکان یابی نادرست متقاضی نداریم، گفت:در شهر پردیس ۵ هزار میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی و روبنایی هزینه کردیم.

وی با بیان اینکه خدمات و امکانات در یک شهر ارزش افزوده زمین را افزایش می دهد، خاطرنشان کرد: اگر در بافت فرسوده محله شوش و پامنار مسکن مهر می ساختیم، ارزان تر از واحدهای پردیس برای ما تمام می شد، اما الان یک هزار میلیارد تومان برای بخشی از کار از بانک مسکن وام گرفته ایم.

نریمان با اشاره به مصوبه ای که در دوره گذشته برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی از محل آورده مردم تصویب شده بود، گفت: متاسفانه این مصوبه را داریم که باید از آورده مردم خدمات را تامین کنیم در حالی که ادعا شده بود که این مسکن ارزان قیمت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كسرا
-
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
عامل اصلی تورم در دوره دولت دهم مسكن مهر بود . همچنین عامل قفل شدن منابع بانكی خصوصا بانك مسكن . چرا عده ای هنوز از این طرح شكست خورده حمایت میكنند ؟ طرحی غیر كارشناسانه كه به هدر رفت منابع مالی كشور انجامید و پیامدهای اجتماعی آن تا سالها گریبانگیر خواهد بود . آیا الان مشكلات مسكن جوانان حل شد ؟ آیا قیمت مسكن پایین آمد ؟ و هزاران قولی كه آن موقع آقای احمدی نژاد داد به واقعیت پیوست ؟ از ابتدا هم این طرح مخالفان زیادی داشت اما دولت وقت هیچ توجهی نكرد

نیازمندی ها