معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون:

مردم نگران حذف یارانه‌ها نباشند

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون با بیان اینکه دولت مطابق مصوبه مجلس حذف یارانه را دنبال می‌کند، خبر "دور جدید حذف یارانه آغاز شد/کمیسیون ماده ۱۰: از این پس فقط ۳ گروه یارانه می‌گیرند " را دروغ دانست و گفت: مردم نگران حذف یارانه ها نباشند.
کد خبر: ۹۲۲۷۱۳
مردم نگران حذف یارانه‌ها نباشند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، احمد میدری،‌ درباره نحوه حذف یارانه بگیران در وزارت کار گفت: امروز صبح این پیامک را دریافت کردم و متعجب شدم. چینین مسئله ای وجود ندارد. چنین خبری صحت ندارد و کذب محض است. دولت هر اقدامی در این باره بخواهد انجام دهد در راستای مصوبه مجلس خواهد بود. این خبر مانند بسیاری از اخبار می‌تواند دروغ باشد. این خبر را از اساس تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: مردم نگرانی نداشته باشند. چنین بحثی در هیچ نهاد دولتی وجود ندارد. اما در باره افرادی که شماره ملی دارند باید بگویم، در سال 94 اعلام کردیم آن دسته از افرادی که کد ملی دارند اما کارت ملی ندارند به سازمان ثبت احوال مراجعه کنند . در آن زمان حدود 1میلیون نفر مراجعه کردند اما در میان مردم افراد مشکوکی وجود دارند که سن آنها بالاتر از 18سال است ولی شماره ملی داشته و کارت ملی ندارند و مراجعه هم نکردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
یعنی چه ؟ این چه جوابیست برادر ؟ حواست كجاست ؟ شما وعده دادین ملت !!!!
جانبازو بازنشسته
-
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
یارانه مردم را حذف می كنند و به افرادی می دهند كه حقوق های نجومی می گیرند كه زن و فرزندانشان در كشورهای خارجی خوش بگذرانند این را می گویند اجرای عدالت

نیازمندی ها