وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی، از ارسال پرونده موکلش به دادگاه تجدید نظر خبر داد
کد خبر: ۹۲۲۶۴۹
پرونده قاتل ستایش به دادگاه تجدید نظر ارسال شد

به گزارش جام جم آنلاین ، مجتبی فرحبخش در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده قاتل ستایش قریشی،گفت: این پرونده در حال به دادگاه تجدید نظر ارسال شده است.

وی در خصوص علت ارسال به پرونده به دادگاه تجدید نظر گفت: در راستای رسیدگی به لایحه اعتراضی موکل در خصوص قرار بازداشت موقت که البته برای متهمان با این رده سنی قرار نگهداری موقت است،به این دادگاه ارسال شد.

وکیل مداقع امیرحسین (قاتل ستایش قریشی) افزود: پس از بررسی لایحه اعتراضی، جلسه بعدی دادگاه تحت عنوان جلسه مقدماتی برای بررسی صحت ایرادات وارده از سوی ما بررسی می شود.

۲۳ فروردین امسال بود که گزارشی مبنی بر وقوع قتل یک دختر بچه ۶ ساله افغان در روستای خیرآباد ورامین تحویل مراجع قضایی شد، گزارش حاکی از آن بود که ستایش قریشی که به گفته پدر او روز یکشنبه ۲۲ فروردین برای خرید بستنی از منزل خارج شده، دیگر به خانه بازنگشته است.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که پسر ۱۷ ساله همسایه که دچار وسوسه شیطانی شده بود او را ربوده و پس از تجاوز او را به قتل رسانده بود. پس از انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده قتل این دختر بچه به دادگاه ارسال و دو جلسه نیز دادگاه به بررسی ابعاد حادثه پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
ن
-
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
فقط اعدام
yj
-
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
باید اعدام بشه
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
باید اعدام بشه تا عبرتی بشه برای دیگران
پ
-
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
جان جدتون وقت خودتون و ملت رو تلف نكنید خانواده داغدار رو بیش از این آزار ندهید جرم واضح و عیان است قانون هم مشخص اعدامش كنید هم یه موجود كثیف از روی زمین محو میشه هم دل خانواده داغ دار مرهمی بروی آن
مشكل را ریشه ای حل كنید چرا جرم و جنایت زیاد شده این فقر فرهنگی ناشی از چیه فقط نگید ماهواره و تهاجم فرهنگی كه آب در هاون كوفتن است
شیوای بلخی
-
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
قانون باید تغییركنه سن قانونی مجازاتهاباید 15سال بشه نه 18سال .اینجابااروپافرق داره .این موجودپلید كاری كه در17سالگی كرده چهره خیلی ازمجرمان سابقه دارجهانی روسفیدكرده
رضا
-
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
اعدام هیچ دردی رو دوا نمیكنه ،سن متهم زیر سن قانونی بوده و مجازاتش هم اعدام نیست
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
بهتره بدونیم درد ازكجاست،اونوقت دنبال درمونش باشیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها