مرد جوان که پسرعمه‌اش را در جریان درگیری از پای در آورده بود، بعد از هفت سال پای چوبه دار بخشیده شد.
کد خبر: ۹۲۲۵۹۵
بخشش قاتل پسرعمه پای چوبه دار

به گزارش جام‌جم ، بعدازظهر 22فروردین سال 88 مردی با پلیس غرب استان تهران تماس گرفت و از درگیری خونین در محله بردآباد شهرستان شهریار خبر داد. ماموران با هماهنگی قضایی و حضور در محل درگیری به تحقیقات پرداختند که معلوم شد پسر 22 ساله‌ای به نام حسین با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

ماموران با تحقیق از اهالی متوجه شدند قاتل و مقتول با هم پسردایی و پسرعمه بودند که ضارب به نام حسن پس از جنایت متواری شده است.

روز بعد از این جنایت قاتل فراری دستگیر و در بازجویی اولیه مدعی شد نمی‌داند چطور تیغه چاقو به پسرعمه‌اش اصابت کرده است. این در حالی بود که شاهدان در مواجهه حضوری با وی گفتند که او را دیده‌اندکه با مقتول درگیر شده و او را با چاقو زده است.

در ادامه متهم اعتراف کرد ناخواسته مرتکب قتل شده و ابراز پشیمانی کرد. وی روزهای پایانی فروردین سال 1389 در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد. شعبه 11 دیوان عالی کشور هم حکم قصاص را تائید کرد.

او قرار بود 27 اردیبهشت سال 92 پای چوبه دار برود که توانست از اولیای دم فرصت بگیرد. بنابراین حکم متوقف شد. هفتم مرداد سال گذشته مرد جوان برای دومین بار پای چوبه دار رفت.

سرانجام بعد از هفت سال، چهارشنبه گذشته دوباره او پای چوبه‌دار رفت که این بار اولیای دم برای رضای خدا و شادی روح فرزندشان از خونخواهی گذشتند و قاتل فرزندانشان را بخشیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعیده
-
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
خوبه والا اینقدر كش میدن كه طرف از حق قانونی خودش هم بگذره .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها