سخنگوی سازمان هواپیمایی در گفتگو با جام جم آنلاین خبر داد :

اعزام هواپیما برای بازگرداندن مسافران از ترکیه

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت های هوایی برای انتقال مسافرانشان از فرودگاه های ترکیه که امکان نشست و برخاست وجود دارد، می توانند نسبت به انتقال مسافران به ایران اقدام کنند.
کد خبر: ۹۲۲۲۸۰
اعزام هواپیما برای بازگرداندن مسافران از ترکیه

رضا جعفر زاده در گفت و گو با جام جم آنلاین با اشاره به اینکه به منظورکمک به بازگشت مسافران ایرانی در ترکیه، سازمان هواپیمایی کشوری مجوز پروازهای یک سر خالی را صادر کرده است گفت : به دنبال اتفاقات صورت گرفته از شب گذشته و اعلام بسته شدن فرودگاه های این کشور، پروازها از فرودگاه حضرت امام (ره) و سایر فرودگاه ها به ترکیه متوقف شد.

وی با تاکید بر اینکه به محض عملیاتی شدن فرودگاه های کشور ترکیه، پروازها از سرگرفته خواهد شد، گفت: وضعیت ترکیه را رصد می کنیم؛ به محض عملیاتی شدن فرودگاه های ترکیه و اطمینان از امکان انجام پروازهای ایمن و سلامت، پروازها از سرگرفته خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بنا به اعلام نظر مسئول مدیریت ترافیک هوایی منطقه ای ایکائو (سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری)، هیچ تهدیدی برای پروازهای عبوری بر فراز ترکیه وجود ندارد.

جعفرزاده تاکید کرد: لازم است با حساسیت تمام، شرکت های هواپیمایی(ایرلاین ها) توسط روابط عمومی هایشان مسافران این مسیر را از چگونگی پروازها مطلع کنند.

وی اعلام کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به منظور کمک به مسافرانی ایرانی و بازگرداندن آنها که در جریان وقایع شب گذشته در ترکیه مانده اند، مجوز انجام پروازهای بدون مسافر به ترکیه را برای شرکت های هواپیمایی صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها