واژگونی وانت نیسان یخچال دار در بزرگراه آزادگان، محبوس شدن و مصدومیت شدید راننده این خودرو را به همراه داشت.
کد خبر: ۹۲۱۸۶۴
نجات راننده از میان آهن پاره‌های نیسان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اطلاع رسانی این حادثه از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 16 و گروه های امداد و نجات 5 و 7 با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت 7:26 دقیقه صبح امروز خود را به بزرگراه آزادگان، زیر پل فتح رساندند.

افسر آماده منطقه 4 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد این حادثه اظهار داشت: یک دستگاه خودرو نیسان در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که ناگهان به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج و پس از برخورد با گاردریل کنار بزرگراه، واژگون شد.

حجت الله قاسمی با اشاره به مجروح و گرفتار شدن راننده نیسان وانت در داخل کابین در هم پیچیده آن، افزود: آتش نشانان به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه، بررسی خودرو از نظر نشت بنزین و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی نجات، مشغول امدادرسانی به راننده خودرو شدند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در یک عملیات نفسگیر راننده 44 ساله خودرو وانت که در شرایط بسیار ناایمنی قرار داشت را از بین آهن پاره های اتاقک خودرو خارج کردند و وی را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

افسر آماده منطقه 4 عملیات سازمان آتش نشانی تهران با اعلام این که خودرو وانت با کمک آتش نشانان به حالت اولیه بازگردانده و تحویل عوامل انتظامی شد، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
۰
۰
خیلی ناراحت شدم رانندگان خواهشن موقع رانندگی دقت كنید
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
۰
۰
امروز پنج شنبه 24 تیر 95 دو تا نیسان تو بند پی بابل تصادف كردند میگن با 15 تا كشته
حسین
-
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
۰
۰
رانندگان نیسان آبی ها متاسفانه مراعات قوانین رانندگی را نمی كنند و به دیگران آسیب میرسونند .تنها راهش جایگزین كردن این ماشینها عهد بوق با ماشینهای ایمن امروزی و یا چند برابر كردن بیمه شخص ثالث آنها میباشد.
منصور
-
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
۰
۰
اگر پراید وانت بود كامل له شده بود.
سعید
-
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
۰
۰
این وانت نیسان ها , دهه ۱۹۵۰ میلادی در ژاپن تولید میشود و از دهه ۱۹۷۰ میلادی در ایران تولیدش آغاز شد نزدیك ۵۰ سال است توی ایران تولید میشود هنوز هم از اینها دست نمی كشند فكر كنم باید ۳۰ تا ۴۰ سال دیگر هم تولید شود . این هم از صنعت خودروسازی كشور
رضا
-
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
۰
۰
نیسان علی رغم ظاهر محكمی كه داره واقعا ماشین ضعیف ، بی كیفیت و نا امنی است.

نیازمندی ها