اتش سوزی اتوبوس در بوشهر

خطر از بیخ گوش مسافران گذشت +عکس

یک دستگاه اتوبوس شهری «بنز 457» در بوشهر که مسافرانش را در محلات بهمنی و جلالی پیاده کرده و در حال بازگشت به خط بود، ناگهان دچار آتش‌ سوزی شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۸۶
خطر از بیخ گوش مسافران گذشت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، این حادثه پیش از ظهر دوشنبه در خیابان ساحلی بوشهر، روبه‌روی ساختمان شرکت نفتکش رخ داد؛ آن هم زمانی که راننده بوی سوختگی لاستیک به مشامش رسید و برای بررسی بیشتر توقف کرد اما ناگهان با آتش‌سوزی از سمت لاستیک و موتور آن مواجه شد.

خوشبختانه اتوبوس در آن زمان مسافر نداشته وگرنه مشخص نیست چه فاجعه‌ای رخ می‌داد؛ ضمن اینکه راننده نیز سریعا کپسول آتش‌نشانی را برداشته و خود را به بیرون رسانده است.

اما تلاش وی و دو کپسول کمکی از شرکت نفتکش هم کارساز نبود تا اکیپ آتش‌نشانی وارد صحنه شد. با این حال طبق گفته مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی، به دلیل وزش باد، اتاقک اتوبوس که از جنس فایبرگلاس بود، به سرعت در آتش سوخت و از بین رفت و تنها موتور آن باقی ماند!

خداکرم قائدی در این‌باره اظهار کرد: عمر این اتوبوس بالای 10 سال بوده که طبق استاندارد کشوری باید نوسازی می‌شده ولی به دلیل کمبود ناوگان، ناگزیر به استفاده از این اتوبوس‌ها در خط هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
۰
۰
چیز تازه ای نیست.عادت داریم.خبری بدهید كه تازگی داشته باشه

نیازمندی ها