نایب رییس کمیسیون اصل نود در گفتگو با جام جم آنلاین:

جزئیات طرح جدید کمیسیون اصل 90 درباره حقوق های نجومی

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین طرحی از سوی کمیسیون اصل درمورد ریشه یابی موضوع حقوق های نامتعارف و ساماندهی آن گفت: این طرح هم بخشی از آن برنامه ای است که در حال پیگیری هستیم.البته هنوز این طرح به جمع بندی نهایی نرسیده و پیشنهاداتی در مورد عنوان و اقدامات مورد نیاز مطرح شده که هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۶
جزئیات طرح جدید کمیسیون اصل 90 درباره حقوق های نجومی

فرهاد تجری در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه کمیسیون اصل نود پیرو تاکیدات رییس مجلس موضوع پرداخت های غیر متعارف را در دستور کار قرار داده است گفت: در این مسیر چند موضوع را به عنوان اولویت قرار داده وپیگیری می کنیم.

وی افزود: یکی از این موارد شناسایی افرادی است که حقوق های نامتعارف دریافت کرده اند و نهایتا آنها را مورد دسته بندی قرار دادیم.آنهایی که غیر قانونی این پول ها را دریافت کرده بودند و افرادی که با تخلف و یا بر برداشت ناصحیح و غیر قانونی اقدام به این کار کرده بودند.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس گفت: برخی از این افراد نیز با توجیهات قانونی و تفاسیر به رای این پول ها را دریافت کرده بودند که در نهایت با همکاری سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش ها و با هماهنگی دستگاههای زیربط و اجرایی در حال شناسایی آنها هستیم تا مبنای این پرداخت ها مشخص شود.

نایب رییس کمیسیون اصل نود با اشاره به اینکه بستن منافذ قانونی که منتهی به این پرداخت ها شده یکی دیگر از کارهایی است که پیگیری می کنیم تصریح کرد: باید آسیب شناسی قانونی کنیم که بر اثر چه قانونی و طبق کدام قوانین پرداخت ها صورت گرفته است و پیشنهادات اصلاحی را در خصوص این قوانین به مجلس ارایه خواهیم داد و امروز و فردا هم جلسه داریم.

تجری همچنین با اشاره به تدوین طرحی از سوی کمیسیون اصل درمورد ریشه یابی موضوع حقوق های نامتعارف و ساماندهی آن گفت: این طرح هم بخشی از آن برنامه ای است که در حال پیگیری هستیم.البته هنوز این طرح به جمع بندی نهایی نرسیده و پیشنهاداتی در مورد عنوان و اقدامات مورد نیاز مطرح شده که هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

وی ادامه داد: برخی از افرادی که اینگونه پول ها را دریافت کرده بودند متوجه شده و درصد قابل توجهی از پول ها را برگردانده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
-
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
۰
۰
در حاشیه تعدد هیات مدیرگی معاونین نعمت زاده شركتهای خودرو و قطعه سازی:
چه عجببه كه به حریم مدیران خودروسازی هم ورود شد. فقط بگم معاون امور صنایع وزارت صنعت به گفته خودش حساب تعداد عضویت هیات مدیره گی از دستش در رفته و اخر سال موقع گرفتن چكهای پاداش متوجه تعداد انها میشود خدا نده بركت .برای 7 نسلش هم از خودرو سازیها گرفته و میگیرد.برای همینه كه بعد از 50 سال خودرو سازیمون نه به داره نه به بار
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها