عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم با اشاره به اینکه باید همه ملزم به رعایت قانون باشیم تصریح کرد: اگر بتوانیم فرهنگ اطاعت و اقدام در چارچوب قانون در کشور را گسترش دهیم و اقدام هر کسی منطبق با قانون باشد کارها نیز به درستی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۴
احتمال تحقیق و تفحص از فیش حقوقی مسئولان / حقوق نجومی برازنده نظام نیست

مهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار جام جم‌ آنلاین، با اشاره به اینکه پرداختی ها به مدیران باید متناسب با شرایط اقتصادی عموم جامعه باشد، گفت: فردی که می‌خواهد در پست‌های دولتی انجام وظیفه کند باید دریافتی او مبتنی بر قانون باشد.

وی حقوق‌های نجومی را برای مدیران اسلامی برازنده ندانست و افزود: راه حل برخورد اساسی با این موضوع و موارد مشابه دیگر این است که مسئولان خود را موظف به اطاعت از قانون دانسته و خود را در جایگاه مفسر قانون ندانند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: در مجلس منتظر گزارش نهادهای مسئول مانند دیوان محاسبات،سازمان بازرسی و... هستیم و در صورتی که گزارش آنها را کافی ندانیم،تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی مجلس در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت اما در صورتی که گزارش این نهادها جامع باشد دیگر نیازی به تحقیق و تفحص نخواهد بود و این کار موازی کاری خواهد بود.

مفتح با تاکید بر اینکه باید همه ملزم به رعایت قانون باشیم تصریح کرد: اگر بتوانیم فرهنگ اطاعت و اقدام در چارچوب قانون در کشور را داشته باشیم و اقدام هر کسی منطبق با قانون باشد کارها نیز به درستی انجام خواهد شد.در اینجا این سوال مطرح می شود که آیا می توان با قطعیت گفت همه مسئولان به قانون پایبند بوده اند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
-
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
۰
۰
تحقیق و تفحص بدون در نظر گرفتن ملاحظات حزبی و جناحی و وابستگی از كلیه مدیران قوای مجریه و مقننه و قضاییه كه فیش های نجومی دارند را باید دربر گیرد.
یزدان
-
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
۰
۰
تحقیق و تفحص از فیش روسای دانشگاه و معاونین محترم و مدیرانشان بفرمایید ببینید تفاوت حقوق آقایان را با كاركنان !!!!!!!

نیازمندی ها