طرح ساماندهی حقوق و مزایای مقامات و مدیران تدوین شد

تعیین سقف برای حقوق مدیران/ لغو تمامی قوانین خاص/ راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با تاکید بر اینکه چند شغله نیست، گفت: حقوق‌ و مزایای دریافتی‌ام پایین‌تر از برخی مدیران مناطق آزاد است.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۲
حقوقم پایین‌تر از برخی مدیران مناطق آزاد است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، اکبر ترکان امروز در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود، شما چند شغله هستید و با توجه به شرایط موجود علنی شدن دریافت حقوق‌ میلیونی از سوی برخی مدیران، حقوق شما چقدر است؟ گفت: در مورد چند شغله بودن بنده که رسانه‌ها آن را مطرح کردند باید مطالبی را عنوان کنم چرا که مطالب مربوط به دو ماهه اول دولت یازدهم است.

وی افزود: ابتدای کار دولت یازدهم رئیس جمهور چون هنوز معاون اجرایی منصوب نکرده بودند به بنده سرپرستی واحدهایی را محول کردند که زیر نظر معاون اجرایی رئیس جمهور قبل بود.

ترکان ادامه داد: رئیس جمهور گفتند ظرف دو ماه ابتدای کار دولت یازدهم این مسائل را و این وظایف را تعیین تکلیف کنید بنابراین بنده هم وظیفه محول شده را انجام دادم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور ادامه داد: معاون امور بین‌الملل که در زمان ریاست‌ جمهوری سابق بوجود آمده بود یکی از این موارد بود و چون بنده به رئیس‌جمهور اعلام کردم وجود این معاونت ضرورت ندارد،با این پیشنهاد بنده موافقت و آن را حذف کرد.

وی ادامه داد: مطلب بعدی که در رسانه‌ها به عنوان شغل بنده منتشر شده بود دبیرخانه اجلاس عدم تعهد بود و وقتی این کار هم به اتمام رسید بنده پیشنهاد کردم که باقی‌مانده این پست به وزارت خارجه محول شود.

ترکان اضافه کرد: یکی دیگر از سمت‌های بنده سازمان فضایی بود که روی آن هم اقداماتی شد که درنهایت رئیس جمهور جناب شریعتمداری را برای این پست منسوب کردند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور اضافه کرد: سمت دیگر بنده شورای عالی ایرانیان خارج از کشور بود که آن نیز با انتصاب شریعتمداری به او محول شد.

وی تاکید کرد: این مشاغل که قبل از دو ماه ابتدایی دولت یازدهم بازمی‌گردد بنابراین بنده نه حقوق گرفتم و اگر لازم باشد حقوق و مزایای خود را در اختیار دستگاه‌های نظارتی قرار می‌دهم.

ترکان خاطرنشان کرد: حقوق بنده از کلیه اعضای هیات مدیره و مدیران مناطق آزاد کمتر است. هرچند بجز چند مدیر مناطق آزاد که حدود 22 میلیون تومان حقوق و مزایا دریافت می‌کنند مابقی مدیران مناطق آزاد زیر 20 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد تابع قانون کار هستند گفت: برای مدیران این مناطق نیز جدول طبقه‌بندی مشاغل تا 22 میلیون تومان حقوق و مزایا پیش‌بینی شده است.

ترکان در ادامه این گفت‌و گو طرح مسئله حقوق‌های نجومی را جنجال آفرینی خواند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
وحید
-
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
۲۲ میلیون هم خیلی زیاده، لطفا اینها رو با حقوق كارگری و پایه اداره كاری هم مقایسه كنید
گلاره
-
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
حقوق شما از كارگران مناطق آزاد هم كمتر است؟
سلامی
-
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
حقوق كارگران یك پنجم حقوق كشورهای غربیه و حقوق مدیران بیش از چهار برار كشورهای غربیست!!!

نیازمندی ها