عشق دو پسر نوجوان به صاحب تلفن همراه سرقتی، برای آنها دردسرساز شد. آنها با شنیدن صدای دختر جوان تصمیم گرفتند با او دوست شوند.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۰
عشق دردسرساز به مالباخته

به گزارش جام‌جم ، چندی قبل دختری جوان با مراجعه به پلیس مشهد گفت: پنج روز قبل تلفن همراهم سرقت شد. در این مدت خط تلفنم خاموش بود. دیروز و در حالی که ناامید بودم با شماره‌ام تماس گرفتم که پسری نوجوان و دوستش به آن پاسخ دادند. با آنها صحبت کردم و گفتم که تلفنم را می‌خواهم ولی آنها از من خواستند که با آنها رابطه دوستی برقرار کنند.گفتند با هم قرار بگذاریم و آشنا شویم، در این صورت تلفنم را می‌دهند.من هم با آنها قرار گذاشتم تا تلفن را پس بگیرم اما آنها تلفن را ندادند و همچنان مزاحم من می‌شوند.

با گزارش این شکایت، کارآگاهان پلیس برای شناسایی هویت دو پسر نوجوان تحقیقات خود را آغاز کردند و سرانجام با ردیابی‌های پلیسی دو پسر نوجوان شناسایی و دستگیر شدند.

دو پسر نوجوان در اظهارات خود مدعی شدند: گوشی تلفن را از یک مرد در خیابان با قیمتی ارزان خریدیم و نمی‌دانستیم گوشی سرقتی است.زمانی هم که دیدیم این خانم با تلفن همراه تماس می‌گیرد از صدای او خوشمان آمد و خواستیم با او دوست شویم. ما نمی‌دانستیم فروشنده تلفن همراه سارق بوده است وگرنه از او به هیچ وجه خرید نمی‌کردیم. دو نوجوان که هیچ سابقه کیفری در پرونده خود نداشتند برای تکمیل تحقیقات پرونده به دادسرا معرفی شدند. پیگیری‌های ماموران برای یافتن سارق گوشی همچنان ادامه دارد.

سرهنگ محمد بوستانی، رئیس پلیس مشهد برای جلوگیری از این‌گونه اتفاقات هشدار داد: شهروندان، بخصوص بانوان در صورت حضور در محل‌های شلوغ مثل مراکز خرید، باشگاه‌ها و... از گوشی تلفن همراه و لوازم شخصی خود مراقبت کنند. تقاضای دیگری که از شهروندان داریم این است که از دستفروشان و افرادی که مغازه ندارند تلفن همراه خریداری نکنند؛ چرا که ممکن است گوشی‌ های تلفن همراه سرقتی باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها