روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد : ایرانسل هنوز برای پاسخگویی به خبر لو رفتن اطلاعات خصوصی مشترکان خود به نتیجه ای نرسیده است.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۲
واکنش ایرانسل به هک اطلاعات 20 میلیون مشترک

به گزارش جام جم آنلاین، این مسئول روابط عمومی ایرانسل در گفت وگویی با برنامه صبحگاهی شبکه 3 سیما افزود: موضع ما فعلا سکوت است.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته از مسدود شدن روبات تلگرامی که اقدام به انتشار اطلاعات مربوط به شماره‌های یکی از اپراتورهای تلفن همراه کرده بود، خبر داد.

روباتی در تلگرام طی روزهای اخیر با دریافت شماره‌های ایرانسل، اقدام به افشای اطلاعات کاربران اپراتور دوم ارتباطی کرد.کاربران تلگرام می‌توانستند با عضویت در این روبات به اطلاعات خصوصی مشترکان این اپراتور دسترسی یابند.

بعد از فعالیت این روبات و استقبال کاربران تلگرام برای یافتن اطلاعات خصوصی مشترکان ایرانسل (اعم از آدرس، شماره منزل و...)، آدرس آن دست به دست در تلگرام چرخید و تقریباً فراگیر شد.

همین امر باعث شد تا وزارت ارتباطات پا پیش بگذارد و مانع افشای بیشتر اطلاعات شود به‌گونه‌ای که مدیر روابط عمومی این وزارتخانه گفت: براساس دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هدف صیانت از اطلاعات کاربران، روبات فاش کننده اطلاعات کاربران یکی از اپراتورهای تلفن همراه با اقدامات انجام شده مسدود شد و کاربران نگران نباشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
هادی
-
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
۰
۰
بله سال92خرید فروش میشد بازار ازاد به مبلغ 20هزارتومان
حسین
-
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
۰
۰
اینها همش مربوط می شود به ضعف تخصص در كادر آی تی ایرانسل كه در مورد امنیت اطلاعات اشتباه یا كم كاری كرده اند.
ایرج
-
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
۰
۰
سلام به دوستان اپراتورهای ایرانسل حتی بخواهی هزینه تلفن دایمی مادر بیسواد تو بپرسی جواب نمیدن خیلی پزمیدادن بادشون خوابید

نیازمندی ها