فرماندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب برای جلوگیری از ایجاد بحران در ماه‌های گرم، گفت: بی تردید خانه‌های پر مصرف آب جریمه می شوند.
کد خبر: ۹۱۸۱۴۱
خانه های پرمصرف آب جریمه می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، عیسی فرهادی گفت: قطعا با گرمی هوا در فصل تابستان باید بیش از گذشته به موضوع صرفه جویی در مصرف توجه داشته باشیم. گرمای هوا با توجه به شرایط فعلی بارش ها می تواند موجب کم آبی در ماه های آینده شود و امیدواریم با مدیریت درست مصرف در خانوارها از این مشکل نیز عبور کنیم.

او گفت: سال گذشته شاهد همکاری و همراهی خوبی در زمینه صرفه‌جویی در آب از سوی شهروندان بودیم، این همراهی و مدیریت درست مصرف باعث شد بحران آبی سال گذشته را بدون سهمیه بندی و اتخاذ تصمیمات این چنینی پشت سر بگذاریم و انتظار می رود امسال نیز خانواده ها با چنین رویکردی و توجه به گرمی شدید هوا با مدیریت مصرف مسئولین را یاری کنند تا مشکلی نداشته باشیم.

او ادامه داد: البته امسال نسبت به سال های گذشته بارش ها بهتر بوده و بخشی از کم آبی‌ها جبران شده است ولی این موضوع دلیلی برای مصرف بی‌رویه شهروندان نیست.

فرماندار تهران با تاکید بر جریمه خانه های پر مصرف آب گفت: مصرف آب باید بهینه باشد تا دیگر نیاز به چنین اقداماتی نباشد. در چنین شرایطی می توان اطمینان داشت که در ماه های آینده مشکل آبی نخواهیم داشت. ارزیابی ما این است که صرفه‌جویی شهروندان در یکسال اخیر خوب بوده اما باید بیشتر شود تا قطع آب نداشته باشیم. درحقیقت این موضوع به طور مستقیم به همکاری و تعامل مردم و مدیریت صحیح مصرف بستگی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهروزرجبی
-
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
۰
۰
سلام.اینكه مردم باید صرفه جویی كنند حرف درستی است اما از طرف دیگر
با توجه به حجم فروش تراكم ساختمانی توسط شهرداری تهران وبزرگ شدن تصاعدی این كلان شهر كه تقریبا نزدیك به انفجار است باز هم چند صباح دیگر منابع آب موجود جوابگو نخواهد بودآیابهتر نیست فرماندارمحترم طرح توقف فروش تراكم ساختمانی راهم پیشنهاد نمایند؟آیا تهران ازنگاه كارشناسان محیط زیست ،امنیتی وانتظامی ،خدمات شهری و... هنوزقابلیت بزرگ شدن دارد؟!!آیا وقت آن نرسیده شهرداری تهران برای تامین بودجه خود فكر دیگری غیرازفروش تراكم وبه عبارتی، راه دیگری غیراز واگذاری حق شهروندی جمعیت فعلی وایجاد زمینه برای مهاجرت بیشتربه تهران كند؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها