دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به پرونده اسیدپاشی به دو خانم جوان در اسفند ماه سال گذشته از صدور کیفر خواست در این پرونده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۰۶۸
کیفرخواست متهم اسیدپاشی در آرایشگاه زنانه صادر شد

به گزارش جام جم آنلاین ، حیدر آسیابی با اشاره به پرونده اسیدپاشی به دو خانم جوان در اسفند ماه سال گذشته از صدور کیفرخواست در این پرونده خبر داد.

وی گفت: در این پرونده که فرد متهم «ف.م» بوده است، با توجه به تکمیل تحقیقات و به محض دریافت نظریه نهایی پزشکی قانونی که تا هم اکنون نیازمند گذراندن طول درمان و قطعی شدن نظر پزشکان مربوطه بوده است، توسط بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان قرار جلب دادرسی صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: با صدور قرار جلب دادرسی، در حال حاضر کیفرخواست پرونده نیز صادر و پرونده جهت محاکمه و صدور رای به دادگاه کیفری دو شهرستان سمنان ارسال شده است.

8 اسفند ماه سال 94، حوالی ساعت 19:00 یک مورد اسیدپاشی در یکی از آرایشگاه‌های زنانه سطح شهر سمنان اتفاق افتاد، در جریان این اسیدپاشی دو خانم به مشخصات «ف.م» و «ن.ک» که کارآموزان آرایشگاه بوده‌اند، مصدوم شدند.

طبق اظهارات مصدومان زنگ آرایشگاه به صدا در آمده و احدی از نامبردگان به زعم مشتری خانم بودن فرد پشت در، نسبت به باز کردن درب اقدام می‌کنند و متهم بلافاصله به زور وارد آرایشگاه شده و آنان را تهدید کرده و بیان داشته «طلا و جواهرات خود را به من بدهید چون اسید در اختیار دارم».

منبع: میزان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محبت
-
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
۰
۰
ارزو میكنم درمورد این متهم قصاص بمثل محكوم گردد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها