دختر جوان که پدرخوانده‌اش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۰۰۷
محاکمه دختر جوان به اتهام قتل پدرخوانده

به گزارش جام‌جم ، مهسا شامگاه یازدهم آذر سال گذشته در جریان به قتل رساندن مردی درخیابان 178 تهرانپارس، توسط پلیس دستگیر شد.

او با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران، دربازجویی به افسر تحقیق گفت: مرد فوت شده همسر صیغه‌ای مادرم است، ساعتی پیش وی که اعتیاد به مواد مخدر داشت، با چاقو خودزنی کرد و من نیز وقتی دیدم او زخمی شده، با اورژانس تماس گرفتم، اما پس از حضور ماموران اورژانس، آنها فوت وی را اعلام کردند. این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد مرد میانسال خودکشی نکرده بلکه به قتل رسیده است.

با توجه به ادعای این دختر جوان، بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرا در محل جنایت حضور یافت و مادر و دختر را بازداشت کرد.

مهسا در بازجویی‌ها به افسر تحقیق گفت: من نذر کرده بودم شله زرد بپزم، مادرم و همسر صیغه‌ای او آنجا آمده بودند. سهراب با ما دعوا کرد و به من حمله‌ور شد و می‌گفت من شیطان هستم. برای ترساندن او، چاقویی را از آشپزخانه برداشتم که سهراب چاقو را از من گرفت و در جریان این درگیری پایش لیز خورد و زمین افتاد و چاقو به بدنش اصابت کرده و منجر به مرگش شد.

در ادامه با توجه به این که زن میانسال در این جنایت نقشی نداشت، آزاد شد، اما شواهد و بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد مهسا به عمد مرتکب این جنایت شده است. بنابراین او پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.

چند روز پیش او با انتقال به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، در آخرین دفاع از خود به بازپرس پرونده گفت: روز جنایت نمی‌خواستم شوهر صیغه‌ای مادرم را به قتل برسانم، این ماجرا فقط یک حادثه بود. من خواستم با چاقو او را بترسانم که چاقو را به سمتش گرفتم. او خواست چاقو را از من بگیرد که در جریان این کشمکش چاقو به او اصابت کرد و جانش را گرفت.

دختر متهم به قتل با تجدید قرار قانونی روانه زندان شد. روز گذشته هم پرونده این متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی با صدور جلب به دادرسی و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهم به قتل بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها