الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس در یک سخنرانی در مجلس این کشور از مردم خواست تا «مهیا» شوند و کار کنند.
کد خبر: ۹۱۷۷۰۸
با اشتباه رئیس جمهور، مردم برهنه شدند +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، اما ظاهرا در زبان روسی کلمه «مهیا» شدن با کلمه «برهنه» شدن بسیار شبیه است و مردم بلاروس هم با اطاعت از فرمان ریاست جمهوری، برهنه به سر کار رفتند!

این روزها در بلاروس، هشتک مذکور بسیار طرفدار پیدا کرده و عده زیادی از این اشتباه لپی ریاست جمهوری این کشور پیروی کرده اند.

به نوشته سایت روسی راشیا توودی، مردم بلاروس در توضیح اقدام خود در سایت های اجتماعی نوشتند:«رئیس گفته، پس باید انجام دهیم».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ناشناس
-
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
۰
۰
دیوانه ها
چقدر سطحی نگرن , همینطوریه گرفتار مشكلات عدیده هستن
زبل خان
-
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
در مورد چیزی كه اطلاع نداری اظهارنظر نكن !
كشور بلاروس , یكی از پاك ترین كشورهای جهان است و از بهترین تولید كنندگان خودروهای فوق سنگین در جهان است كه رقیب كاترپیلار امریكا و ولوو سوئد است و این كشور از با سواد ترین كشورهای جهان است بیسواد به هیچ عنوان ندارد و بیشتر مردمانش تحصیلات عالیه دارند...
مدیر صنعتی
-
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
بلاروس بدلیل تخصص ویژه در صنعت سنگین و مهندسی مكانیك سبب ارتقاء توسعه صنعتی گردیده و بلاروس یكی از توسعه یافته‌ترین جمهوری‌ها از لحاظ صنعتی است . به لحاظ اقتصادی، بلاروس خود در همسود كشورهای مستقل، مجمع اقتصادی اوراسیا و اتحادیه روسیه و بلاروس شركت دارد. پس از سال۱۹۹۰، با عرضه ساختارهای بازار آزاد به داخل اتحاد شوروی پیشین، تولید صنعتی شناور گردید. اما، رشد اقتصادی در سال ۱۹۹۶ به آن بازگشت و بلاروس در سال۲۰۰۱ اولین كشور از گروه كشورهای مستقل همسود (CIS) بود كه به سطوح تولید صنعتی و كشاورزی سال۱۹۹۰رسید.
تولید ناخالص ملی برای سال۲۰۰۵ (تخمیناً) بالغ بر ۱۳/۷۹ میلیارد دلار كه تقریباً برابر با درآمد سالانه ۷۷۰۰ دلار به ازای هر فرد می‌شود. در سال۲۰۰۵، تولید ناخالص ملی تا حدود ٪۹–۸ با وجود نرخ متوسط تورم حدود ٪۸، افزایش یافت. بر طبق (آمار) سازمان ملل، طی ده سال گذشته، متوسط ماهانه درآمد از ۲۰دلار آمریكا به ۲۲۵ دلار آن افزایش یافته است.
بی عقل
-
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
۰
۰
یعنی از این مردم كم عقل تر داریم؟ پس از عقلشون اصلا كمك نگرفتند و شب ها الكل خوردن و صبح لخت سر كار رفتن
بینام
-
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
۰
۰
جالبه،میگن چون رییس جمهور گفته،پس ما باید اطاعت كنیم...
احمد
-
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
۰
۰
زبل خان فقط یك تفنگ شكاری ویك كوله پشتی ویك قمقمه كم داری چاقوی سنگریت فراموش نشود.

نیازمندی ها