رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مدیرعامل بانک رفاه ادعا می‌کند حقوقی دریافت نکرده، اما مگر می‌شود پول‌ها به حسابش رفته و فیش‌های حقوقی‌اش موجود است.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۹
مدیرعامل بانک رفاه پرونده سنگینی داشت ولی با فشار مدیرعامل شد

به گزارش جام جم آنلاین ، به نقل از فارس، ناصر سراج در حاشیه همایش سراسری قوه قضائیه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص فیش‌های حقوقی گفت:اولین بار موضوع در خصوص بانک رفاه کارگران مطرح شد و زمانی که مدیرعامل این بانک، رئیس بانک ملی در گذشته بود، پرونده سنگینی داشت که پرونده‌اش هنوز هم در دادسرا مطرح است.

وی افزود: همان زمان یکی از نزدیکان رییس جمهور اصرار کرد که ایشان بیاید و رئیس بانک رفاه شود، حتی من مخالفت کردم و گفتم که او پرونده سنگینی دارد اما متأسفانه با اصرار و لابی یک مسئول، این فرد رئیس بانک رفاه شد.

وی تصریح کرد: آیا قوه قضائیه می‌توانست کاری بیش از این کند؟ این مسئول الان اینجا بود و من به او گفتم که شما فشار آوردید چرا که هر کس مشکلی دارد هر جایی برود مشکل ایجاد می‌کند، قوه قضائیه باید چه کار کند؟

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: ایشان ادعا کرده حقوق دریافت نکرده، مگر می‌شود؟ فیش گرفته و به حسابش آمده و تمام فیش‌های حقوقی‌اش موجود است.

سراج در خصوص حکم حبس یکی از مدیران دولتی گفت: این موضوع ربطی به حقوق‌های نجومی ندارد.

وی افزود: ما طبق قانون می‌توانیم مدرک بخواهیم و مدیران هم موظف هستند مدرک ارائه دهند که این مدیر دولتی از ارائه مدرک درخواستی ما خودداری کرد و به همین جهت حکم حبس برایش صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
حمید رضا شیرزادی
-
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
۰
۰
به فرض 240 ملیون آخرین فیش حقوقی برگشته به خزانه ; بقیه فیش ها و حقوق های خلافی كه از اول خدمتش تا به حال گرفته چی میشه؟!!!
احمدی
-
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
مشكل داشت شما چرا قبول كردید برای استخدام یه جوان كه زندگیش نجات پیدا میكنه اینهمه سخت میگیرید
علی
-
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
۰
۰
رئیس سازمان بازرسی كل كشور:
مدیرعامل بانك رفاه پرونده سنگینی داشت ولی با فشار مدیرعامل شد 0
آقای رئیس بازرسی، آیا فقط بركناری كافی،عادلانه و بازدارنده است؟؟؟؟ متاسفانه قوانین و مقررات ما طوریست كه دست ،دست اندازان رو به بیت المال باز گذاشته كه هیچ از این قبیل اشخاص هم حمایت میكنه!!! ملاك چنین بیان ، همانا فقط بازگرداندن آخرین دریافت آقای مدیر عامل .
آقای سراج آیا قوه قضائیه مستقل نیست؟ ...
رحیمی
-
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
۰
۰
جناب رئیس سازمان بازرسی كل كشور این جمله برای افكار عمومی و مردم قابل قبول نیست و به هیچ وجه بی كفایتی مسئولین را نمیتواند توجیه كند! بهتره با مردم روراست باشید!
رضا بوشهری
-
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
۰
۰
از جام جم انلاین بخاطر شفاف سازی بی نهایت سپاسگذارم .
فقط لطفا پست و شغلی كه در اینده برای مدیر عامل بركنار شده بانك رفاه در نظر گرفتند رو هم اعلام نمایید میخوام بدونم رییس یا مدیر عامل كدام سازمان یا نهاد دولتی میشوند اخه ایشان پشتشون خیلی گرمه .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها