در نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس ارایه شد

گزارش امیرپوردستان درباره حادثه سرنگونی اتوبوس سربازان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: در ارتباط با سانحه تصادف اتوبوس سربازان، اعضای کمیسیون از دستگاههای مربوطه در رابطه با انجام وظایفشان مطالبه گری می کنند.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۹
پیگیری سانحه تصادف اتوبوس سربازان در کمیسیون امنیت ملی مجلس

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به سانحه تصادف و درگذشت جمعی از سربازان و مجروح شدن عده ای از آنها طی چند روز گذشته گفت: با توجه به تعطیل بودن مجلس طی هفته جاری اعضای کمیسیون امنیت ملی به صورت فردی در حال پیگیری موضوع هستند.

وی ادامه داد: قطعا اعضای کمیسیون توصیه هایی را به دستگاههای مختلف برای حفظ امنیت بیشتر شهروندان و نیروهای مسلح خواهند داشت.

نماینده مردم قم در مجلس دهم تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد حادثه هایی رخ می دهد که معلول عوامل متعدد از جمله مهندسی نامناسب برخی راهها،رعایت نکردن مقررات راهنمایی و ...است بنابراین باید شرکت های اتوبوسرانی را موظف به انجام وظایفشان به درستی کرد تا حوادثی مانند تصادفات قم،خوزستان،هراز و این حادثه اخیر در فارس اتفاق نیفتد.

ذوالنور ادامه داد: برخی از حوادث به علت نقص کار شرکت های خودرو ساز و برخی کوتاهی انسانی است که تمام این نقص ها باید از دستگاههای مربوطه پیگیری شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون از دستگاههای ذیربط مطالبه می کنند که هر کدام در انجام وظیفه خود به درستی عمل کنند تا این صورت کمتر شاهد موارد این چنینی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
-
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
۰
۰
هیچی -فرزندان ملت میبرند سربازی كه اموزش دفاع ازمیهن مقابل دشمنان كشور وملت را در روزمبادا ببینند وبرای مرخصی از پادگان اموزشی انان را میسپارند به تعدادی پیمانكار خدانشناس وانان هم بدون جنگ وپیكار سربازان بیچاره را قربانی طمع ورزی -ازمندی-وحرص مال دنیای خود میكنند وقتل عام میكنند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها