قرار مجرمیت مردی که برای تصاحب اموال همسرش او را به قتل رسانده و جسدش را در باغی در فیروزکوه دفن کرده بود صادر شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۶
محاکمه مرد همسرکش

به گزارش جام جم آنلاین، آبان ماه سال ۹۳ زن میانسالی با مراجعه به اداره پلیس از مفقود شدن مرموز دخترش خبر داد و در شکایتی مدعی شد دخترم مریم که کارمند بانک است از چهار ماه قبل مفقود شده و هر چه از همسرش سجاد در مورد سرنوشت دخترم سوال می کنم جواب درستی به من نمی دهد.

پس از مطرح شدن شکایت، کارآگاهان اداره یازدهم به دستور قاضی احمدبیگی، بازپرس ویژه قتل مشغول بررسی موضوع مبنی بر فقدان این دختر شدند. شوهر ۲۶ ساله مریم که سجاد نام داشت مورد تحقیق قرار گرفت و به ماموران گفت دو سال پیش با مریم ازدواج کردم اما به خاطر اختلافی که پیدا کردیم، شانزدهم خرداد امسال به صورت توافقی از هم جدا شدیم.

کارآگاهان در بررسی‌های بیشتر دریافتند مریم یک خودرو ۲۰۶ و یک ویلا هم در شهرستان فریدون کنار دارد اما خودروی او در اختیار سجاد است و ویلا هم توسط سجاد و با وکالت از مریم فروخته شده است.

سجاد مدعی شد مریم ۱۳۰ میلیون تومان به او بدهکار بوده به خاطر همین ۲۰۶ و ویلای فریدونکنار را به او داده است.

در بررسی های ماموران اداره یازدهم آگاهی به زودی مشخص شد این دختر جوان هیچوقت از شوهر خود طلاق نگرفته است و انتقال اموال از طریق مریم به سجاد نیز یک ادعای کاملا واهی است و هیچکدام از اسناد واقعیت ندارند. پس از ثبت این اطلاعات در پرونده به دستور بازپرس سعید احمدبیگی متهم تحت بازجویی های فنی و تخصصی ماموران قرار گرفت و به زودی به قتل دختر جوان با همکاری یکی از دوستان خود و دفن او در باغ عمویش اعتراف کرد. اگر چه جسد در محل کشف شد با اینحال او مدتی بعد مدعی شد قتلی در کار نبوده است و زمانیکه من به خانه مریم آمدم با جسد او روبرو شدم که ترسیدم و با همکاری دوستم او را به باغ عمو بردم و دفنش کردم. با اینحال او در همان اعترافات اولیه به قتل اعتراف کرده بود و از آنجایی که نحوه قتل نیز با گزارش پزشکی قانونی همخوانی داشت او بزودی به قتل اعتراف صریح کرد.

سرانجام با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه مرگ مریم روز چهارشنبه برای مرد همسرکش به اتهام مباشرت در قتل عمدی همسرش، جعل واستفاده از سند مجعول و انتقال مال غیر و سرقت اموال مقتول قرار جلب به دادرسی از سوی بازپرس سعید احمد بیگی صادر شد همچنین برای پسر عموی متهم که در دفن جسد به قاتل کمک کرده بود و سه نفر دیگر که اقدام به جعل سند کرده بودند قرار جلب به دادرسی صادر شد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ملا نقطه گیر
-
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
۰
۰
چند بار اصطلاح " به زودی " در گزارش درج گردیده كه فاقد وجاهت انشائی است.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها