عامل قتل حنانه کوچولو نمی‌دانست درد دل با همسرش، راز جنایت او را فاش می‌کند. قاتل که نصاب ماهواره است، با نیت شیطانی دختر پنج ساله را ربوده بود.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۳
حنانه کوچولو قربانی نیت شوم مرد همسایه +عکس

به گزارش جام‌جم ، حنانه پنج ساله چهارشنبه 26 خرداد امسال در شهرک ولیعصر شهرستان سنقر و کلیایی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. روز بعد ماموران جسد او را با دست و پای بسته زیر پل ورودی کمربندی جدید شهر پیدا کردند.

بررسی‌ها نشان می‌داد او به قتل رسیده و چند ساعتی از مرگش می‌گذرد. همزمان با شکایت خانواده این کودک در دادسرا و پلیس آگاهی، تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از این جنایت و دستگیری عاملان آن آغاز شد.

تحقیقات از خانواده حنانه نشان می‌داد آنها با کسی اختلاف نداشته‌اند و نمی‌دانند چه کسی فرزندشان را ربوده و کشته است.

با توجه به این که گم شدن این کودک موجی از نگرانی را میان شهروندان سنقر و کلیایی به وجود آورده بود، با دستور دادستان شهر، کارآگاهان جنایی به تحقیقات شبانه‌روزی ادامه دادند تا این‌که روز سه‌شنبه زنی سراسیمه به پلیس آگاهی مراجعه و راز جنایت هولناکی را که شوهرش علی 32 ساله مرتکب شده بود، فاش کرد. این زن گفت شوهرش که نصاب ماهواره است، حنانه را که دختر همسایه‌شان بوده، به قتل رسانده است.

کارآگاهان برای بررسی ادعاهای این زن با هماهنگی قضایی ظهر سه‌شنبه به خانه متهم رفته و او را قبل از فرار دستگیر کردند.

متهم جوان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اظهارت ضد و نقیضی را مطرح و ادعا کرد اشتباهی دستگیر شده است اما در ادامه تحقیقات زمانی که متوجه شد راز این جنایت را همسرش فاش کرده، به قتل حنانه اعتراف کرد.

متهم به قتل در اظهاراتش به افسر تحقیق گفت: روز حادثه حنانه را دیدم که بستنی به دست در حال رفتن به سمت گل‌های پایین محله است. به او نزدیک شدم و محکم دستش را گرفتم و به بهانه این‌که می‌خواهم او را نزد دخترم ببرم، حنانه را داخل حیاط خانه بردم.

وی اضافه کرد: دخترک التماس می‌کرد رهایش کنم تا نزد پدرش برود. مدام مادر و پدرش را صدا می‌زد. قصد داشتم نیت شیطانی‌ام را عملی کنم که سر و صدایی را ازکوچه شنیدم. اهالی در جست‌و‌جوی او بودند. ترسیده بودم. نمی‌توانستم رهایش کنم؛ چون هویتم را فاش می‌کرد. ابتدا ضربه‌ای به او زدم، بعد با پارچه‌ای خفه‌اش کردم. همسر و بچه‌هایم در خانه نبودند .

وی گفت: هوا که تاریک شد، جسد دخترک را داخل نایلونی گذاشتم و با اطمینان از این که محله خلوت است و همه در جست‌و‌جوی دختر خردسال هستند، جسد را باموتورم به کنار پل بردم و آن را با دست و پای بسته، زیر پل انداختم و بازگشتم.

متهم به قتل تصریح کرد: سپس همراه اهالی به جست‌وجو پرداختم. حتی بعد از کشف جسد، در مجلس خاکسپاری این کودک هم شرکت کردم و وقتی متوجه شدم هنوز ردی از من پیدا نکرده‌اند، خیالم راحت شد. چند روز پیش ناخواسته ماجرا را برای همسرم تعریف کردم که باعث دستگیری من شد.

ابراهیم غیاثی، پدر حنانه در این باره به جام‌جم گفت: من علاوه بر این‌که با تاکسی کار می‌کنم ، مدت 20 سال است در تیم باشگاهی فوتبال لیگ استان کرمانشاه فعالیت دارم. دخترم علاقه زیادی به فوتبال داشت و دوست داشتم وقتی بزرگ شد، فوتبالیست شود و برای شهر و کشورم افتخار بیاورد. اما این متهم آرزوی دخترم را به باد داد. من و خانواده‌ام می‌خواهیم مسئولان قضایی او را زودتر محاکمه کنند و در همان محله‌مان که دختر بی‌گناهم را کشته، اعدام کنند.

وی اضافه کرد: قاتل فرزندم چند بار هم کودکان خردسال دیگری را آزار و اذیت کرده بود که با شکایت چند خانواده، پلیس از آن زمان در تعقیبش بوده اما در جریان قتل فرزندم دستگیر شد.

متهم به قتل پس از اعتراف تکان‌دهنده به قتل حنانه پنج ساله، با انتقال به محل جنایت صحنه جنایت را بازسازی کرده و دیروز با هماهنگی قضایی روانه زندان شد.

علی ژیان، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی سنقروکلیایی در این باره گفت: حکم قطعی در خصوص قاتل «حنانه» در نزدیک‌ترین زمان ممکن صادر و اجرا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۰
ح
-
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
این هم یك روانی دیگر "مثل قاتل سپهر
علی
-
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
به این جمله توجه بیشتری شود "قاتل فرزندم چند بار هم كودكان خردسال دیگری را آزار و اذیت كرده بود كه با شكایت چند خانواده، پلیس از آن زمان در تعقیبش بوده اما در جریان قتل فرزندم دستگیر شد."
نگران
-
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
واقعا جای بررسی و نگرانی هست كسی كه زن داره و بچه داره چرا دست به یه همچین كاری میزنه . در حال حاضر خیلی ها مسایل اقتصادی و یا مالی و یا ازدواج نكردن جوانها رو دلیل پیش امدن همچین اتفاقاتی می دونند . انها دخالت داره اما فقط این موارد نیست . جالبه كه این جور اشخاص رو خانمهاشون با وجود اینكه میدونند شوهرشون حتما اعدام میشه لو میدن یه مورد دیگه هم همچین اتفاقی افتاده بوده خانمش رفته بوده پیش پلیس و مسیله رو فاش كرده بود . به نظر من دلیل اصلی خیلی از اتفاقاتی كه در جامعه می افته افكار فرد هست . من فرد احساسی هستم شاید با دیدن گریه یه فرد در یه فیلم گریه كنم اما اگر این فرد رو قانون دست من بده با دستام خفه اش میكنم . اما احساساتی بودن كاری رو درست نمی كنم باید خیلی منطقی ببینیم فردی كه مثل من و شما غذا میخوره و زندگی می كنه چه افكاری و از چه طریقی به ذهنش رسوخ كرده كه در یك آن دست به یه همچین جنایتی میزنه . واقعا قبل از محاكمه و اعدام این فرد باید از افكاری این فرد و اینكه چه جور و از چه طریقی این افكار شكل گرفته مطلع بشن و این خیلی مهمه برای اینكه از چنین اتفاقاتی پیگیری بشه .
علی
-
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
تف به اون ذات كثیفت.اینا ازداعش هم بدترن
ایرانی
-
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
لطفا در مورد این خبرهای عجیب نظرات كارشناسان را هم جویا شوید و انتشار دهید.
معراج
-
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
نمیدونم خوابم یا بیدار؟؟؟واقعا این اتفاقا تو ایران عزیزمون میفته؟؟؟؟معصومیت این دختربچه دل آدمو كباب میكنه!!!چرا یه آدم متاهل باید اینقدر بی وجدان باشه؟؟؟؟ما آدما به كجا رسیدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین
-
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
لعنت بر ذات پلیدش. می تونین تصور كنین اون طفل معصوم موقع خفه شدن ... اعدام براش كمه. كاش مجازاتی بالاتر از اعدام بود.
ناشناس
-
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۱
۰
خبر كاملا كذب ومسئولین سایت قطعا بخاطر نشر اكاذیب تحت تعقیب قرار خواهند گرفت
همشهری
-
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
چه نیازی به مصاحبه دارد هرچه سریع تر این مفسده را معدوم نمایید تامردم التیام گیرند
نرگس
-
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
Mandana:
نقدی بر گزارش جام جم

۱_ در گزارش عنوان شده قاتل ۳۲ ساله بوده در حالیكه متولد ۱۳۵۸ و ۳۷ ساله است؛ ع-م-ا فرزند علیا و دارای سابقه كیفری و محكوم به چندین ضربه شلاق بخاطر اغفال یك خانم است

۲_قاتل دارای ۲فرزند پسر بوده و اصلا فرزند دختری نداشته است در حالیكه در گزارش عنوان شده قاتل برای بازی با دخترش مقتول را همراه خود كرده است

۳_قاتل چگونه می تواند با نایلونی سوار بر موتور مقتول را تا كنار پل كه مسافت كمی هم نیس حمل كند؟ در حالیكه در روز بازسازی صحنه عنوان شد داخل گونی قرار داده شده و چون تعمیر منزل داشته كسی شك نكرده است

۴_قاتل در گذشته چندین مورد كودك آزاری داشته و به نوعی از نظر روانی هم لذت میبرده است و با خودروی پراید نقره ای كودكان را طعمه خود قرار داده و بعد در چند خیابان با فاصله پیاده می كرده است و متاسفانه به علت عدم شناسایی و عدم پیگیری خانواده ها این مساله منجر به كشف متهم نشده بود

۵_در این گزارش نقش نیروهای امنیتی؛ اطلاعاتی؛ انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان نادیده گرفته شده و جوری عنوان شده است كه نقشی در كشف و شناسایی قاتل نداشته اند در حالیكه زحمات این عزیزان در این مدت بر كسی پوشیده نیست

۶_دیده بان از گفتن جزییات بیشتر در این مورد معذور است و فقط از تمامی خانواده های محترم خواهشمند است كه از این حادثه درس گرفته و از كودكان خود مراقبت بیشتری نمایند

سایت دیده بان سنقر
گمنام
-
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
با سلام و عرض ادب خدمت خانواده ی فهیم جام جم . نمیدونم چی ب سر فرهنگمون داره میاد فقط میدونم كمتر نمیشه رو به افزایش هست این جنایت های بی رحمانه جای دوری نریم امثال این افراد از تروریست های تكفیری هم بی رحم تر و بی شرف تر هستند ...!امثال این آشغال های زائد كه به درد هیچ چیزی نمی خورند رو باید تكه تكه كرد . گمنام تركمن صحرا
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
انسان.نبوده.از.حیوان.هم.پست.تر.بوده.باید.به.اشد.مجازات.برسد.
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
این ... رابدهید مردم تااجرای حكم بكننداعدام براش كم است
ناشناس
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۱
۰
مدیران سایت هر چه زودتر خبر را تكذیب نمایند والا منتظر پیگیری مقامات قضایی شهرستان سنقر باشند. قطعا پیگیری خواهد شد
من
-
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
آقای ناشناس شما میشه دلیل ناراحتی خودتون از انتشار این خبر رو بگید ؟ در ضمن من این خبر رو از سایت های خبری زیاد و همچنین روزنامه ها هم خوندم جای تكذیبی وجود نداره اتفاقی كه افتاده و عیان شده . مهم هم گذشته ها نیست . این خبر ها عبرتی خوبی برای اصلاح خودمان هست عزیز
ایرانی
-
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
۰
۰
متهم سابقه ازار و اذیت داشته همسایه این بنده خدا هم بوده و مامورا حتی بهش شك هم نكرده .!!!!!!!!!! عجب بابا
mكماسی
-
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
۰
۰
خداوند به خانواده حنانه كوچولو صبرعنایت كند من خیلی دلمسوخت. حنانه عزیز روحت شاد.انشاا... اعدام قاتل خیال همه مردم شهرستان سنقر راحت میكند.
آسمان
-
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
۰
۰
خبر كاملا حقیقی و واقعیه...یكی از فامیل های نزدیك ما ساكن همون محله است...متاسفانه...واقعیه...تمامی اهل محل از اون روز دیگه به فرزندانشون اجازه نمیدن تنها از خونه برن بیرون...
غزاله
-
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
بعد برید بگید خانمها حجابشون رورعایت نمی كنند مردا تحریك می شن!این دومین مورد كه حداقل ما می شنویم یكی نیست بگه معلوم نیست نطفه ات چه مشكلی داشته آخه اون دختر بچه معصوم چی اش تو رو تحریك می كرده؟ازیه طرفم بچه 50 ساله رو چرا ول كردند خودش تنها بره بیرون؟ حالا این نه ماشین نمی زنه بهش؟ مردم چه دلی دارند والله من تو پاركم دخترمو یه لحظه تنها نمی زارم.
سید از كانادا
-
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
۱
۰
با سلام و خسته نباشید به مردان نیروی انتظامی و سپاه و ارتش كه برای حفظ امنیتمون از جانشان مایه میگذارید.من از طرف خودم به خانواده حنانه عزیز تسلیت میگم و برایشان صبر و بردباری ارزو میكنم.و از همسر قاتل هم كمال تشكر را دارم كه حس انسان دوستانه خود را برایمان نشان داد و فهماند كه یك حس كذبی نباید به جامعه و عزیزان دیگر ارزش والایی داشته باشد و راز همسرش را برملا كرد.
از خدای مهربون میخوام ما رو از شر شیطان حفظ كنه خواهش میكنم برادرای عزیز قبل هر چیز به ناموس خودتون فكر كنید آقایی كه مدام تجاوز میكردی به دختر دیگران آیا دوست داشتی یكی هم به زن و مادر و دختر خودت نظر كنه؟
از خدا بترسید ما بزرگترین اشتباهمون اینه كه از زن و خانواده هامون و آبرومون میترسیم اما از خدا خودمون كه اول و آخرمون به خود خودش ختم میشه حتی فكر نمیكنیم.
هر وقت احساس كردید هوسی یا فكر غلطی تو ذهنتون هست برای سلامتی آقامون سه تا صلوات بفرستید ببینید چه جور شیطان ازتون دوری میكنه و هوستون به ندامت و پشیمونی دست میده/
متشكرم كه نوشته هامو خوندید مراقب چشم و دل و گوش و زبونتون و عقلتون باشید.برای همتون دعا میكنم

نیازمندی ها