زن جوان که گمان می‌کرد مشکلات زندگی‌اش به دلیل سختگیری‌های بی‌مورد پدرش بوده، دست به انتقام‌گیری عجیبی زد. او با طراحی نقشه اسیدپاشی روی پدرش، آن را به کمک پسری که دوست تلگرامی‌اش بود، اجرا کرد.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۱
زن جوان برای انتقام از پدرش، اسیدپاش اجیر کرد

به گزارش جام‌جم ، صبح شنبه 29 خرداد امسال فریاد «سوختم سوختم» مردی از داخل خودروی پارک شده‌ای در میدان فرمانداری شهرستان شهریار، سکوت محله را شکست.

یکی از کارکنان فرمانداری و عابران سراسیمه به سمت مردی که کمک می‌خواست، رفته و مشاهده کردند مرد میانسالی داخل خودروی پارک شده، با اسید سوخته است. در همین موقع کارمند فرمانداری متوجه شد فرد آسیب‌دیده، یکی از کارکنان فرمانداری است. او به مرکز درمانی منتقل و ماجرای اسیدپاشی نیز به پلیس گزارش شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جست‌وجوی ماموران برای شناسایی عامل اسیدپاشی آغاز شد. گروه دیگری از کارآگاهان پلیس آگاهی نیز با حضور در بیمارستان، به تحقیق از مرد مصدوم پرداختند که وی گفت زمانی که خودرویش را مقابل محل کارش (فرمانداری) پارک کرده،ناگهان راننده خودرویی به وی نزدیک شده و ظرف اسیدی را رویش ریخته و بسرعت دور شده است. او به دامادش ظنین بود.

با کشف این سرنخ، ماموران به تحقیق از تنها مظنون پرونده پرداختند که مشخص شد او دست به چنین کاری نزده است. در ادامه ماموران دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را بازبینی کردند تا این‌که شماره پلاک خودروی مرد اسیدپاش را به دست آوردند.

در ادامه ماموران با استعلام از پلیس راهور، مالک خودرو را شناسایی و وی را به پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران احضار کردند. در تحقیق از این مرد معلوم شد خودروی پراید روز حادثه در اختیار پسر این مرد بوده است. ماموران که احتمال می‌دادند پسر جوان در ماجرای اسیدپاشی نقش داشته باشد، او را تعقیب و روز بعد دستگیر کردند.

دستگیری پسر اسیدپاش

متهم 22 ساله با انتقال به پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران، مدعی شد که نمی‌داند عامل اسیدپاشی کیست و روز حادثه هنگام گذر از مقابل محل حادثه با خودرویش، مرد موتورسواری را دیده که روی سرنشین خودروی پارک شده، اسید پاشیده است، اما در ادامه، او که پی برده بود شواهد موجود در پرونده نشان می‌دهد که وی عامل این حادثه است و دروغ‌پردازی‌هایش بی‌فایده است، به اسیدپاشی اعتراف و عنوان کرد: یک ماه پیش در تلگرام با دختر جوانی آشنا شدم. در جریان این ارتباط، او مدعی شد ناپدری‌اش مدام او را اذیت می‌کند و می‌خواهد از این مرد انتقام بگیرد. فریب حرف‌هایش را خوردم و حتی نمی‌دانستم او در آستانه جدایی از شوهرش است.

وی اضافه کرد: او به من پیشنهاد کرد با اسید دست به انتقام‌گیری بزنیم و مرا برای این کار اجیر کرد. من برای کمک به او، دست به این کار زدم. اسید را از مغازه‌ای در شهریار خریدم و منتظر دستور او ماندم. او روز شنبه پیامکی به من ارسال و اعلام کرد ناپدری‌اش خانه را برای رفتن به محل کارش ترک کرده است و از من خواست نقشه را اجراکنم. مرد جوان افزود: من با خودروی پدرم نزدیک محل کار مرد میانسال رفتم. او در حال پارک خودرویش بود که بسرعت کنار خودرو رفتم و پس از چند ثانیه پنجره را پایین کشیدم و با پاشیدن بطری پر از اسید روی وی، فرار کردم.

انتقام از پدر

سرهنگ منصور خدادادی، رئیس پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران در این‌باره به جام‌جم گفت: با اعتراف مرد اسیدپاش، دختر جوان با دستور قضایی بازداشت شد. او با انتقال به پلیس آگاهی هرگونه ارتباط با متهم پرونده را انکار کرد، اما در مواجهه حضوری با وی، سکوت خود را شکست و به اجیر کردن این مر د برای اسیدپاشی اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: با تحقیق از دختر جوان، وی مدعی شد پدرش پیش از ازدواج و حتی بعد از ازدواجش به رفتارهایش ایراد می‌گرفته و همیشه نسبت به وی سختگیر بوده است. همین سختگیری‌ها باعث شده او برای ادامه زندگی با شوهرش انگیزه‌ای نداشته باشد و در آستانه جدایی قرار بگیرد. این عوامل دست به دست هم داده تا تصمیم به اسیدپاشی بگیرد.

رئیس پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران با هشدار به خانواده‌ها بویژه دختران و پسران جوان، از آنها خواست هنگام برقراری ارتباط با افراد در فضای مجازی از جمله تلگرام، دقت لازم را داشته باشند تا به سرنوشت متهم این پرونده دچار نشوند.

وی از خانواده هاهم خواست در صورت وجود مشکلاتی میان اعضای خانواده‌شان، برای حل آن از مشاور یا بزرگ‌ترهای فامیل کمک بگیرند و از روی عصبانیت و خشم، تصمیم عجولانه و غیرقابل جبران نگیرند.

این دو متهم پرونده با دستور قضایی روانه زندان شدند. قربانی اسیدپاشی نیز که 20 تا 30 درصد دچار سوختگی از ناحیه صورت، یک چشم، سینه و یکی از گوش‌هایش شده، برای ادامه درمان به بیمارستانی در تهران منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
زهرا
-
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
۰
۰
رویه افتضاحی پیش رو گرفت ولی باید دید چقدر طاقتش طاق شده بود كه این كار را كرد .
ناشناس
-
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
باید ببینی كه چقدر بیماری روانی این دختر شدت داشته
آسیه
-
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
۰
۱
سلام . دروغگو قطعا در جایگاه متهم دروغگو تر خواهد بود . به خبرتون اضافه بفرمایید .............دختری كه بدون خبر از پدر میره خونه ی نامزدی كه حسابی ازش كتك خورده و .. و ... و .. . و از دستش تا دیروزش به همون پدر پناه برده بوده ! .... دختری كه چند بار از دست شوهر دیوانه ش برگشته خونه ی پدر ! دوباره هوس شوهر كرده بی اجازه برگشته ! چطوری ممكنه وقتی میره و قطع رابطه با پدر و مادر میكنه ، اون پدر تو زندگیش دخالتی كنه و باعث مشكلاتش شده باشه ?! ........................................... تیتر بزنید دختر احمقی كه بعد كلی مسخره كردن پدر و مادرش باز میخواست پدرش و مسخره كنه ، پدر مانع شد ؛ دختر اسید پاشی كرد !!!!!!
منتقم
-
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۱
لطفا بیشتر دقت كنید
و تیتر بزنید مردی كه تاوان رفتارهای همسرشو داد
و بنویسید یه مادر بچه ای رو ساخت كه رو پدری كه معروف بود به مهربانی اسید پاشید
اون مادر بچه رو اینجوری تربیت كرد كه شبانه روز دنبال فرار از پدری بود كه بارها از منجلاب نامزد روانیش نجاتش داد
sαяα
-
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
خوبی كه از حد بگذرد‌ نادان خیال بد كند
سه سال تمام افتخار داشتم با این آقا مدرسه برم و برگردم.تمام طول راه برایم مثل یك مدرسه بود آنقدر كه كنار این مرد بزرگ چیز یاد گرفتم .
در طول سه سال من هرگز نفهمیدم كه ایشون ناپدری اون دختر هستن.
امسال كه سراسر سال مارو مدرسه میبردن و بعد ماشین را به دختر خوندشون میدادن كه ببره دانشگاه به خدا پدر من كه پدر خودمه ماشینشو به برادرم نمیده اما این مرد آنقدر با احترام با این دختر خانوم حرف میزد و دخترم خطابش میكرد كه ما هیچوقت نفهمیدیم كه ایشون ناپدری اون دختر میشوند.
واقعا نمیدونم این دختر خانوم از پدر واقعیشون چه انتظاری داشتن...
یكی نیس به این دختر خانوم بگه كه چطور میتونی به جای خالی چشمایی نگاه كنی كه یك عمر با مهربانی به تو نگاه میكردند.
ناشناس
-
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
سارا جان ناپدری كدومه؟ دختر تنی.. دختر عزیز كرده بابا..اشتباه نكن..دختری كه رو چشای باباش جا داشت..البته داشت..الان كه دیگه چشمی در كار نیست
مهدی
-
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
دعا می كنم خداوند به اون پدری كه با كلی آرزوهای قشنگ دخترش رو بزرگ میكنه و گرفتار این تقدیر میشه هر چه زودتر سلامتی بده و آرامش رو به زندگیشون برگردونه و به ما ایرانی های همیشه صاحب نظر فهم این رو بده كه تا همه جوانب یه قضیه رو نمیدونیم خودمونو ذیحق ندونیم كه راجع به اون موضوع نظر بدیم.
الله اعلم ....
الهم اشفع كل مریض ....
الهم اجعل عواقب امورنا خیرا ....
ناشناس
-
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
ما نمیدونیم تو این خانواده چی گذشته و چی بوده كه قضاوت كنیم
من فقط میدونم این خانواده بسیار محترم و با ایمان هستند و با شناختی كه از پدر خانواده دارم بسیار مرد مهربان و با آبرو هستند
و مراقب باشید بی جا قضاوت نكنید كه به خودتون بر میگرده.
نفیسه
-
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
در جواب دوست عزیز با اسم منتقم. ...باید دید كه وقتی همه تقصیرها به گردن یك مادر انداخته میشه از دید چه كسی ست ?شخصی كه خودش عقده های بسیار داره و دوست داشته شدن زنی بواسطه شوهر براش خیلی گرون تموم شده و حالا از اب گل الود ماهی میگرن. ...در حال حاضر مقصر این جریان فقط دختر نادانی ست كه مهربونیه پدر و مادری كه نظیرش رو ندیدم نادیده گرفت و این نه از تربیت هست بلكه به ذات خودش برمیگرده این پدر و مادر هیچ چیزی برای فرزندشون كم نزاشتن....خواهشا عقده های روانیه خودتون رو به این ماجرا قاطی نكنید و باعث آزار این پدر و مادر نشید
بهی
-
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
این پدر تو محله ما یه پدر نمونه بود توكوچه ما همه دوستش داشتن همه بچه های كوچه عاشقش بودن هرمراسمی میشد از نیمه شعبان گرفته تا چهارشنبه سوری اولین نفر اقدام میكرد تا دل همه رو شاد كنه این مرد دخترخودشو همیشه خانوم صدا میكرد هنوز باورم نمیشه كه بهش میگه ناپدری هنوز باورم نمیشه یه نفرو اجیركرده تا باباش وبسوزنه واقعا این مرد لایق این همه بی رحمی بود؟این پدر برای دخترش چه كارا كه نكرد فقط خواستش متانت ومتین بودن این دختر بود ولی متاسفانه این دختر لیاقت نداشت الان دلم هم براش میسوزه كه همبازی بچگیم خودشو تباه كرد فقط از خدا میخوام این پدرودخترونجات بده من قضاوت نمیكنم فقط میخوام عاقبتشون خیر بشه الهی آمین.
آرمانی
-
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
لطفا در چنین اتفاقاتی خبرنگار محترم فقط به ارائه خبر بسنده نكند بلكه سیر مراحل پرونده را تا آخر دنبال كند و با ارائه گزارش های تحلیلی به همراه نظرات كارشناسی پلیس،روان شناس ، مددكار ، ... به روشنگری افكار عمومی كمك كند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها