عضو هیات رییسه مجلس در گفت و گو با جام جم آنلاین:

رایزنی پزشکیان با نوبخت در خصوص لایحه برنامه ششم/ فرصتی نداریم

عضو هیات رییسه مجلس دهم گفت: در جلسه هیات رییسه بنا شده بود آقای پزشکیان با محمد باقرنوبخت"رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور" جهت ارایه لایحه برنامه ششم از سوی دولت به مجلس رایزنی کند تا مجلس بتواند کار بررسی این لایحه را انجام دهد.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۶
رایزنی پزشکیان با نوبخت در خصوص لایحه برنامه ششم/ فرصتی نداریم

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به تکمیل اعضای تمام کمیسیون ها به جز قضایی،حقوقی گفت: در کمیسیون قضایی نیز به دنبال اضافه کردن یکی دو نفر هستیم. با توجه به اینکه در این کمیسیون نیاز به تخصص حقوقی وجود دارد باید حقوقدانان در این کمیسیون باشند.

وی به انتخاب 4 نماینده در انتخابات میان دوره ای اشاره کرد و افزود: در صورتی که این 4 نماینده بودند اعضای کمیسیون ها تعیین تکلیف نهایی می شد.

این عضو هیات رییسه مجلس در ادامه با اشاره به آخرین اخبار مربوط به ارایه لایحه برنامه ششم توسعه به مجلس دهم گفت: در جلسه هیات رییسه بنا شده بود آقای پزشکیان با محمد باقرنوبخت"رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور" جهت ارایه لایحه برنامه ششم از سوی دولت به مجلس رایزنی کند تا مجلس بتواند کار بررسی این لایحه را انجام دهد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: فرصتی نداریم و دولت باید لایحه برنامه را همراه با احکام مورد نیاز اجرای آن تقدیم مجلس کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
-
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
۰
۰
این طرح به همون بحث معافیت سربازیم مربوط میشه؟اگه كسی اطلاع داره ممنون میشم بگه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها