قتل در تهران دستگیری در اراک

یک سال و نیم فرار قاتل ناشناس پایان یافت

قاتل فراری که یک سال و نیم پیش مرد جوانی را در پارک با ضربه به سرش به قتل رسانده بود به اتهام سرقت در اراک دستگیر و به قتل مرد بیگناه اعتراف کرد
کد خبر: ۹۱۴۵۲۳
یک سال و نیم فرار قاتل ناشناس پایان یافت

به گزارش جام جم آنلاین ، غروب روز ۱۱ دی ماه سال ۹۳ بود که پیکر نیمه جان جوانی به نام ایرج به بیمارستانیدر غرب تهران منتقل شد. او دقایقی بعد به‌دلیل اصابت ضربه چاقو به سرش به‌شدت مجروح و دچار خونریزی شــده بود. همزمان با تلاش پزشکان برای نجات این جوان ۱۹ساله این ماجرا به کلانتری ۱۳۸ باغ فیض نیز گزارش شد.

در تحقیقات اولیه معلوم شد فرد ناشناسی درحالی که ایرج در پارک نشسته بود به او هجوم برده و او را مجروح کرده‌اند. پس از گذشت ۲روز از این حادثه ایرج روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داد. به این ترتیب تحقیقات پلیس و بازپرس جنایی برای کشف راز جنایت شروع شد.

صبح روز گذشته قاتل پس از گذشت یک و نیم سال هنگامی که در کلانتری شازند اراک به اتهام سرقت دستگیر شده بود در جریان تحقیقات پلیسی به قتل اعتراف کرد و با این اعتراف او تحقیقات در زمینه این پرونده وارد فاز جدیدی شد.

با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، متهم به زودی در دادسرا احضار خواهد شد و تحقیقات در این زمینه در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی قرار گرفت.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها