خطیب جمعه تهران با تاکید بر اینکه دنیای اسلام باید در مقابل استکبار متحد شوند، گفت:جهان اسلام می داند که پول سعودی به همراه سیاست گذاری صهیونیست ها و قدرت آمریکا، مثلث شومی را تشکیل داده اند و همه فسادها هم در برابر اسلام ناشی از آنهاست.
کد خبر: ۹۱۴۱۹۰
آل سعود، رژیم صهیونیستی و امریکا؛ مثلث شوم در برابر اسلام

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت: الان جهان اسلام چه سنی و چه شیعی بر این مساله توجه دارد چه در یمن و چه در سوریه و چه کشورهای دیگر همه جا پول سعودی ها، سیاست گذاری صهیونیست ها و قدرت آمریکا این مثلث شوم قرار دارد.

امام جمعه موقت تهران بر ادامه ایستادگی درمقابل دشمنان و حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی تاکید کرد.

آیت الله امامی کاشانی با ابراز ناخرسندی از وجود مشکلات در مصلای تهران برای برگزاری نماز گفت: لازم است مسئولان مربوط هر چه سریع تر با بررسی مسائل، مصلا را برای برگزاری نماز آماده کنند .

وی در ادامه با بیان اینکه دنیای استکبار هر روز دشمنی خودش را به شکلی نشان می دهد و تاریخ هم این را نشان داده است افزود: اوضاع نیز نشان می دهد انقلاب اسلامی و اسلام اصیل علوی و فاطمی با سرعت جلو می رود نه اسلامی که عده ای وهابی و تکفیری درست کرده اند و آن را به جان اسلام انداخته اند .

وی اضافه کرد: الان جهان اسلام اعم از شیعه و سنی می داند که تکفری ها با پول عربستان ، توطئه صهیونیست ها و حمایت امریکا جنایت می کند.

آیت الله امامی کاشانی توجه به ماهیت و چیستی انقلاب اسلامی و حسینی بودن آن و نحوه برخورد دنیا با این انقلاب بزرگ را ضروری دانست و گفت: تنها کسی که می تواند برخورد جهان را با انقلاب به خوبی درک و تحلیل کند مقام معظم رهبری است که در سخنانان اخیر ایشان نیز پیداست.

وی تاکیدکرد: ایشان از فراز قله دنیا را می بیند و همه باید قدر رهبری این فکر را بدانیم توجه کنیم و دل ببندیم زیرا رمز بقای انقلاب است.

خطیب جمعه تهران در ادامه با اشاره به توطئه های بی شمار دشمنان علیه امت اسلامی تاکید کرد: جهان اسلام باید با وحدت و انسجام مقابل دشمنان بایستد و نباید بگذاریم که دشمنان پیامبر(ص) و قرآن را زمین بزنند و در این خصوص همه جهان اسلام مسئولند.

آیت الله امامی کاشانی در ادامه با بر شمردن جنایات آل خیلفه در بحرین در دستگیری و شکنجه علما و بستن مساجد توجه به این وقایع را ضروری دانست و افزود: همه جهان اسلام باید به این موضوع توجه و با آن همدردی داشته باشد.

خطیب جمعه تهران همچنین با محکوم کردن قتل عام مسلمانان در پاکستان و واکنش علمای شیعه و سنی و حتی مسیحیان به این جنایات گفت : درکمال تاسف دولت پاکستان ساکت است که باید توجه شود .

وی ترویج موادمخدر به ویژه موادمخدر صنعتی و انواع روانگران ها و از بین بردن جوانان و خانواده ها را سیاست وخواست امریکا دانست و افزود: دولت امریکا درکنار حمایت از تروریسم و قتل با این حربه علیه ملت ها کار می کند.

آیت الله امامی کاشانی با ضروری خواندن اطلاع رسانی علیه موادمخدر و سیگار گفت: همه معلمان، استادان، نخبگان و مردم باید در این خصوص و بیان مضرات این مواد احساس وظیفه و تکلیف کنند.

امام جمعه موقت تهران همچنین از زحمات و فداکاری نیروی انتظامی در مقابله با این پدیده خانماسوز تشکر کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران یاد و خاطره این سردار بلندآوازه عرصه های دفاع مقدس را گرامی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها