مرد معتاد وقتی به عنوان مظنون در پرونده دزدی از خانه زن همسایه دستگیر شده بود، راز سرقت خودروی پدرش را فاش کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۷۱
همدستی مرد معتاد با پلیس برای دستگیری دزد خانه همسایه

به گزارش جام‌جم ، چندی پیش زنی با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از دستبرد به خانه‌اش و سرقت 80 میلیون تومان پول و طلا خبر داد.

با شکایت این زن و با دستور بازپرس غریب احمدزاده، تحقیقات ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در این زمینه آغاز شد. ماموران با حضور در خانه شاکی و بررسی آنجا مشاهده کردند که قفل در‌ورودی ساختمان تخریب شده است.

در ادامه جست‌وجوها ماموران از طریق مالباخته متوجه شدند دوربین مداربسته یکی از همسایه‌ها تصاویر افرادی را که در حال پرسه زدن در اطراف ساختمان محل سرقت بودند، ثبت کرده است. در این مرحله ماموران با به دست آوردن این تصاویر دریافتند سارقان با پراید پلاک مخدوش سرقت را انجام داده‌اند. ماموران زمانی که تصویرسارقان را به مالباخته و شوهرش نشان دادند، آنها تصویر دو مرد معتاد را که در همسایگی‌شان ساکن بودند از میان تصاویر شناسایی کردند. این دو نفر تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند. متهمان در بازجویی‌ها گفتند در جریان سرقت از خانه شاکی نقشی نداشته‌اند .

در ادامه یکی از متهمان در بازجویی‌ها گفت: در سرقت از خانه مرد همسایه نقشی نداشتم اما چندی قبل خودروی پژو پارس پدرم را سرقت کردم. او به من پول نمی‌داد و من برای انتقام خودرویش را سرقت کردم. سارقان خانه زن همسایه را هم می‌شناسم و می‌توانم در دستگیری آنها به شما کمک کنم.

با اعتراف وی برای او و دوست معتادش که در سرقت خودرو با وی همکاری داشت، قرار قانونی صادر شد و آن دو روانه زندان شدند. در مرحله بعدی تحقیقات دو دزد اصلی خانه شاکی هم چند روز پیش دستگیر شدند و به سرقت با همدستی دزد دیگری اعتراف کردند. همچنین در تحقیقات از این متهمان مشخص شد آنها در سرقت از خانه‌های دیگری و سرقت کیف رانندگان نقش داشته‌اند. این دو نیز با ثبت اعترافاتشان روانه زندان شدند. سومین عضو این باند هم تحت‌تعقیب پلیس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها