پروژه ناتمام سینمایی فدریکو فلینی فیلم ساز مولف و کلاسیک ایتالیایی به نام «ماندارک جادوگر»، در کمپانی برادران وارتر حیات تازه ای پیدا می کند.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۸
پروژه ناتمام فلینی در کمپانی برادران وارنر

به گزارش جام جم آنلاین، فلینی در دهه شصت میلادی چند بار تلاش کرد نسخه سینمایی این داستان مصور را بسازد. ولی بخت با او یار نبود.

منتقدان سینمایی در آن زمان گفتند روایت این فیلم ساز مولف از داستان فانتزی ماندارک جادوگر، تبدیل به یکی از شاهکارهای دنیای سینما خواهد شد.

اما به دلایلی مه هنوز هم مشخص نیست، فلینی نتوانست این پروژه پرخرج فانتزی را جلوی دوربین ببرد و حال و هوای ویژه کارهایش را در قالب این داستان بریزد.

در آن زمان گفته شده بود فلینی این فیلم را بازی گروهی از بازیگران مطرح اروپایی جلوی دوربین خواهد برد و به احتمال زیاد، مارچلو ماسترویانی نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، قرعه بازی در نقش اصلی نسخه تازه و انگلیسی زبان فیلم به نام ساشا بارون کوهن کمدین مطرح سینما افتاده است.

در داستان فیلم، او در نقش ماندارک جادوگر بازی می کند، کسی که قدرت بالایی در هیپنوتیزم کردن آدم ها داشت و برای غلبه نیکی بر بدی، با نیروهای شیطانی مبارزه می کرد.

کلید فیلم برداری فیلم، تا دو ماه دیگر زده می شود. اتان کوهن نویسنده فیلم نامه فیلم های موفقی مثل «مردان سیاه پوش 3» و «تندر استوایی»، کارگردان فیلم است.

تیم دو نفره جانت و دیوید پیپلز فیلم نامه اقتباسی «ماندارک جادوگر» را نوشته اند. این فیلم نامه براساس داستان مصور لی فالک نوشته شده است.

لی فالک داستان مصور خود را اولین بار در سال 1934 منتشر کرد و از دهه شصت میلادی، توجه صنعت سینما و کمپانی های فیلم سازی به آن جلب شد.

در یک دهه اخیر افراد زیادی به دنبال تولید نسخه سینمایی این داستان بوده اند. کمپانی والت دیزنی هم تلاش زیادی برای خرید امتیاز تولید نسخه سینمایی آن کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها