فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی توسط پلیس فتا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۴۹۵
سارق اینترنتی، معتمد شاکی از آب در آمد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ محمد نوربخش گفت: در پی دریافت شکایتی مبنی بر برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی رسیدگی به پرونده دردستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی بیان کرد: شاکی پرونده اعلام داشت که زمانی که به خود پرداز جهت برداشت حقوق ماهیانه مراجعه کردم متوجه شدم که مبالغی از حساب حقوق ام کسر شده است که با بررسی کسورات حقوق تغییراتی در آن نشده بود و حقوق ماهیانه تغییری نکرده بود لذا جهت بررسی موضوع به بانک مراجعه و متوجه شدم که از حسابم مبالغی به صورت غیر قانونی برداشت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: پس از ثبت اظهارات شاکی توسط پلیس فتا ، کارشناسان در تحقیقات فنی و تخصصی پی بردندکه مبالغی از حساب شاکی تحت عنوان پرداخت قبوض و خرید شارژ برداشت شده است.

وی تصریح کرد: پس از تحقیقات فنی گسترده عامل برداشت غیر مجاز شناسایی و با هماهنگی لازم نامبرده دستگیر و جهت بررسی بیشتر موضوع به پلیس فتا منتقل شد.

نوربخش خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس بیان داشت با توجه به اینکه صاحب حساب به ماموریت اعزام می شد و چند روزی در منزل نبود بنده که از اقوام شاکی و معتمد وی بودم و صاحب حساب با اعتماد کامل کارت بانکی اش را جهت برداشت وجه نقد جهت خرید مایحتاج خانواده اش دراختیارم قرار داده بود من هم از اعتماد وی سوء استفاده کرده و با قرار دادن رمز دوم و سرقت اطلاعات کارت وی در فرصت های مناسب اقدام به پرداخت قبوض و خرید شارژ از حساب بانکی وی می کردم.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: کارت بانکی هر شخص مانند کیف پول می باشد لذا در حفظ و نگهداری آن باید نهایت دقت و تلاش را کرده و به هیچ عنوان آن را در اختیار دیگران قرار ندهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
۰
۰
مگه چقدر قبض وشارژ هزینه شده كه كار به فتا كشیده شده البته نفس كار خیلی اشتباه وناجوانمردانه است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها