فیلم تازه سیلوستر استالونه 69 ساله کارگردان خود را پیدا کرد. این فیلم که «به خاطر خدا» نام دارد، توسط جیم میکل کارگردانی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۰
استالونه در درام دلهره آور تازه

به گزارش جام جم آنلاین ، تازه ترین فیلم این بازیگر قدیمی و اکشن کار سینما، در ژانر دلهره و اکشن جلوی دوربین می رود. به احتمال زیاد، نام فیلم تغییر خواهد کرد.

از ماه آوریل که استالونه قرارداد بازی در این درام دلهره آور را امضا کرد، تهیه کنندگانش به دنبال فیلم سازی بودند که مورد تائید او هم باشد.

استالونه از انتخاب تهیه کنندگان فیلم راضی است. شرکت مستقل فیلم سازی اس تی ایکس تهیه کننده «به خاطر خدا» است و آن را با هزینه ای 37 میلیون دلاری تهیه می کند.

به نوشته امپایر آنلاین، تهیه کنندگان فیلم بر روی این نکته تاکید می کنند که در کنار دلهره آور بودن داستان آن، رمز و راز خاصی هم در ماجراهای فیلم نامه وجود دارد.

در داستان این درام دلهره آور پررمزوراز، استالونه در نقش یک زندانی سابقه دار ظاهر می شود. او چند سال است که از زندان آزاد شده و زندگی آرامی دارد.

اما رابطه او و خانواده اش به دلیل گذشته خلاف او، چندان خوب نیست. به ویژه پسر او، علاقه چندانی به برقراری رابطه با پدر خود را ندارد.

مرگ مشکوک پسر، زندانی سابق را به فعالیت تازه ای وامی دارد که هدف آن، پیدا کردن رمزوراز پشت این مرگ مشکوک و ناگهانی است.

قصد این زندانی حمایت از اعضای خانواده در برابر زورگویی های باندهای خلاف کار است و در طول ماجرا، روابط تازه ای بین او و خانواده اش شکل می گیرد.

فیلم نامه «به خاطر خدا» را دانیل کیسی نوشته و بقیه بازیگران فیلم، تا چند هفته دیگر انتخاب و معرفی می شوند. کلید فیلم برداری این درام دلهره آور، اوایل فصل پائیز زده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها