وزیر نیرو با بیان اینکه امسال جیره‌بندی آب نخواهیم داشت، گفت: با تدابیر اندیشیده شده در فصل تابستان خاموشی و قطع برق نیز نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۸
امسال جیره بندی آب و قطع برق نداریم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خانه ملت، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو پس از حضور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بارش های فراوان در ماه های اخیر و همچنین همکاری مردم در مصرف بهینه آب، گفت: در سال جاری جیره‌بندی آب نخواهیم داشت.

وزیر نیرو با بیان اینکه مردم نباید نگران قطعی آب باشند، تصریح کرد: ادامه مصرف بهینه آب از سوی مردم وزارت نیرو را در خدمت رسانی به کشور کمک می کند.

خاموشی در فصل تابستان نداریم

وی با اشاره به قرار گرفتن در فصل گرم سال، گفت: با وجود افزایش میزان استفاده از وسایل سرمایشی در این فصل و استفاده بیشتر از برق خاموشی در فصل تابستان نخواهیم داشت.

چیت چیان با بیان اینکه بیش از 90 درصد از مایحتاج لازم صنعت برق در داخل کشور به دست تولیدکنندگان و متخصصان داخلی تأمین شده، گفت: صنعت برق ما اکنون به طور کامل در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی حرکت می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی بوشهری
-
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
۰
۰
جناب وزیر محترم نیرو آیا استان بوشهر راجزء كشور ایران به حساب نمی آوری یا خبر نداری كه قطع آب و جیره بندی آن الان مدتی است شروع شده بطوریكه مردم به ستوه آمده و چند جلسه در بخشداری و شورای شهرتجمع اعتراضی داشته اند!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها