دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در گفتگو با جام جم آنلاین:

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با تخفیف از هفتم رمضان/ پارچه چادری وارداتی است!

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب از هفتم ماه مبارک رمضان به مدت دو هفته در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن در مصلی بزرگ تهران خبر داد .
کد خبر: ۹۱۱۶۵۰
برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با تخفیف از هفتم رمضان/ پارچه چادری وارداتی است!

حمید قبادی که ریاست بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌الملی قرآن کریم را برعهده دارد در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین افزود : در این دوره از نمایشگاه رواق شرقی شبستان مصلی تهران به موضوع عفاف و حجاب اختصاص یافته که درآن حدود 100 غرفه به عرضه محصولاتی چون انواع چادر، پوشش سر ، پوشش و مانتو ی اختصاصی اسلامی خواهند پرداخت، ضمن آنکه بخش مانتو نوجوان و محصولات ویژه جشن تکلیف و اقلام مورد نیاز بچه هایی که در سن تکلیف هستند نیز در این نمایشگاه عرضه خواهد شد .

وی بخش فروش، بخش محتوایی از برگزاری نشست‌ها گرفته تا رونمایی از آثار، بخش کودک و نوجوان عفاف و حجاب، کلاس‌های طرز استفاده از چادر، روش‌های بستن روسری و ... را از قسمت‌های مختلف بخش عفاف و حجاب این دوره برشمرد و گفت: تلاش داریم بخش‌هایی جدیدی نیز در این دوره داشته باشیم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت : در این نمایشگاه علاوه بر معرفی طرحهای اسلامی فروش محصولات نیز پیش بینی شده است که نرخ ها نسبت به قیمت محصولات بیرون 20 تا 30 درصد پایین تر خواهد بود .

قبادی از استقبال گسترده متقاضیان و علاقه‌مندان برای شرکت در نمایشگاه خبر داد و گفت: سال گذشته بخش عفاف و حجاب به صورت پراکنده و در سه محل برگزار شد، اما امسال متمرکز شده است. همچنین امسال مسئولیت اجرایی به یک نهاد غیر دولتی «انجمن تولید‌کنندگان عفاف و حجاب» واگذار شده است که ثبت‌نام متقاضیان، واگذاری غرفه، مدیریت سالن و ... برعهده این انجمن است .

وی افزود :نظارت ها ومراقبت ها بر عهده ناظرین انجمن است و نظارت عالی توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس انجام می شود که محصولات کیفی و داخلی در این نمایشگاه عرضه شود ،البته ازسال گذشته این تجربه را به صورت محدود تر آغاز کردیم وامسال به طور کامل در اختیار دوستان قرار دادیم و امید واریم یک کار مناسبی صورت گیرد .

رئیس بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌الملی قرآن کریم با اعلام این مطلب که قطعاً تعداد غرفه‌‌های بخش عفاف و حجاب از سال گذشته بیشتر خواهد بود گفت: در این دوره از نمایشگاه قطعاً به سمت ارائه محصولات خواهیم رفت، تعداد واحدهای عرضه پارچه کمتر و عرضه محصول و اقلام عفاف و حجاب و برنامه‌های محتوایی افزایش پیدا خواهدکرد.

وی در پاسخ به این پرسش که محصولات چادری که در این نمایشگاه عرضه می شود آیا تولید داخل است گفت : پارچه چادری عموما وارداتی است ولی دوخت و تولید وطراحی آن کاملا داخلی است . در این دور از نمایشگاه سعی شده با تنوع و تکثری که در محصولات وجود دارد علاقمندان را به سمت استفاده از محصولات عفاف و حجاب سوق دهیم ، بعضا افرادی که کمتر استفاده می کنند با مشاهده اقلام عفاف و حجاب انگیزه بیشتری برای استفاده ازآن برایشان ایجاد خواهد شد .

سیما رادمنش - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
-
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
۰
۰
واقعا در كشوری كه این همه خانم چادری وجود داره چرا نباید تولید كنندگان داخلی پارچه چادر مشكی تولید كنند؟ چادر مشكی تنها موردیه كه نمیگذارند تولید كنندگان داخلی سمتش برن. واردات انحصاری پارچه چادر مشكی سود خوبی عاید گردانندگان این تجارت در ایران میكنه نباید هم انتظار داشته باشیم به راحتی از دستش بدن
چطوریه كه تو بقیه زمینه ها اجبار برای خودكفایی هست اما صنعت چادر مشكی نباید بومی بشه؟!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها