رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس دهم:

شرمندگی من از بیکاری جوان کمتر از خودش نیست

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: تولید داخلی، علاج رکود و اشتغال خیلی مهم است؛ شرمندگی این حقیر از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می‌رود، کمتر از خود او نیست.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۵
شرمندگی من از بیکاری جوان کمتر از خودش نیست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای،

رئیس و نمایندگان دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار، با بیان اینکه اقتصاد، مسئله اصلی در کشور است و باید آن را حل کنیم، تأکید کردند: باید دید هر حرکت دولت در زمینه‌ اقتصادی، در کجای جدول اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

ایشان افزودند: تولید داخلی، علاج رکود و اشتغال خیلی مهم است؛ شرمندگی این حقیر از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می‌رود، کمتر از خود او نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه ای همچنین با بیان اینکه مسئله‌ فرهنگ، مسئله‌ مهمی است و در بلندمدت از اقتصاد مهم‌تر است، تصریح کردند: من در مسئله‌ فرهنگ احساس یک ولنگاری می‌کنم؛ چه در تولید کالاهای فرهنگی مفید و چه در جلوگیری از کالاهای مضر فرهنگی.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر اینکه احترام و وقار مجلس باید محفوظ باشد، اظهار داشتند: یکی از چیزهایی که این اقتدار را تأمین می‌کند، نظارت مجلس بر خویشتن است؛ اگر مجلس نظارت کرد و جلوی لغزش نماینده را گرفت و نماینده توانست پاکیزگی و طهارت خود را حفظ کند، زبانش باز خواهد بود و هر جا نقطه اشکالی دید، بیان می‌کند.

ادامه دارد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها