فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه رونمایی از کارت هوشمند وسیله نقلیه در مورد مزایای این کارت و همچنین آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) خبرداد.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۵
کارت هوشمند جدید و ضد سرقت خودرو

به گزارش جام جم آنلاین ، سردار حسین اشتری در حاشیه رونمایی از کارت هوشمند وسیله نقلیه در جمع خبرنگاران درخصوص مزایای این کارت اظهارداشت: ایمنی این کارت نسبت به کارت قبلی بسیار بالاست چرا که کارت قبلی کاغذی بود اما این کارت مزیتی دارد که قابل جعل نیست و این یکی از مزایای این کارت است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: یکی دیگر از مزایای کارت هوشمند وسیله نقلیه ثبت قطعات خودرو در آن است که از سرقت قطعات جلوگیری می‌کند و اگر سرقتی رخ دهد از طریق این شناسه، قطعات شناسایی می‌شوند.

وی درخصوص زمان جایگزین شدن این کارت به جای کارت‌های قبلی اعلام کرد: طی فرایندی کارت‌های هوشمند جدید جایگزین کارت‌های قدیم می‌شوند که در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

سردار اشتری در خصوص هزینه تغییر کارت خودرو گفت: سعی می‌شود که این تغییر هزینه‌ای برای مالکان خودرو در بر نداشته باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور درخصوص مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و تمهیدات پلیس برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این مراسم، اعلام کرد: مراسم ارتحال روز جمعه در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و پلیس راهور و راه آمادگی لازم در این زمینه را دارند تا انشاالله بتوانند زائران را از مبدا تا مقصد همراهی کرده و تذکرات لازم را به آنها ارائه دهند.

وی در خصوص تمهیدات پلیس راهور برای برپایی مراسم ارتحال اظهارداشت: در شهر تهران نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و از لحاظ امینیتی نیز در مجموعه ناجا اقدامات خوبی انجام شده و انشاالله این مراسم بدون مشکل، با عظمت و باشکوه انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها