پدر دختر خردسال که به طرز دلخراشی در داخل آبنمای بوستان کوهسار جان باخته بود، با حضور در دادسرای جنایی تهران از مقصران حادثه شکایت کرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۸
دستور بازپرس برای شناسایی مقصران مرگ تلخ فاطمه +عکس

به گزارش جام‌جم ، دختر پنج ساله‌ای به نام فاطمه عصر چهارم خرداد امسال زمانی که با مادرش برای تفریح به بوستان کوهسار در شهرک رضویه تهران رفته بود، داخل آبنمای آنجا افتاد و به طرز دلخراشی جان باخت.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران و با دستور قضایی بازپرس محسن مدیرروستا تحقیقات در این باره آغاز شد. بررسی‌های آتش‌نشانان حاضر در بوستان نشان می‌داد که در اطراف محل آبنما حفاظی نصب نبوده که مانع افتادن کودک به داخل آبنما شود. خانواده کودک فوت شده روز شنبه با حضور در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران از مقصران این حادثه دلخراش شکایت کردند.

پدر فاطمه به بازپرس پرونده گفت: ما سه پسر داریم و فاطمه، تنها دخترمان بود. او و مادرش همیشه به بوستان کوهسار می‌رفتند. آنها ساعت 19 روز حادثه به آن بوستان رفته بودند. زمانی که با تلفن همراه همسرم تماس گرفتم، او به شدت می‌گریست که بعد از آرام کردن او متوجه حادثه شدم. وی اضافه کرد: وقتی در محل حاضر شدم، آتش‌نشانان و امدادگران اورژانس را در حال خارج کردن جسد دخترم دیدم. به بدنش آسیب جدی وارد شده بود. همسرم می‌گفت که آن روز فاطمه در حال بازی کردن بوده که ناپدید شده وهمه جا را برای یافتن وی جست‌وجو کرده بود. همسرم با نزدیک شدن به آبنما لنگه کفش‌های او را که روی آب آمده بود می‌بیند. اما هر چه داخل آبنما که گود بوده را نگاه می‌کند با توجه به تاریک شدن هوا نمی‌تواند او را پیدا کند.

پدر داغدیده تصریح کرد: او به نگهبانان بوستان ماجرا را اطلاع می‌دهد و آنها سمت آبنما می‌آیند و نمی‌توانند دخترم را پیدا کنند. بعد همسرم گم شدن دخترمان را به پلیس اطلاع می‌دهد. نگهبان‌ها هم موضوع را به آتش‌نشانی و اورژانس اطلاع می‌دهند. با آمدن آتش‌نشانان آنها جسد دخترم را از داخل آبنما خارج می‌کنند.

وی گفت: اگر مسئولان آن بوستان در محل آبنما حفاظ و نرده نصب می‌کردند چنین حادثه‌ای برای دخترم رخ نمی‌داد. دستگاه پمپ آب نیز داخل آبنما در مکان درستی نصب نشده بود. روز بعد از حادثه مسئولان شهرداری به این فکر افتادند که در محل حادثه ـ آبنما ـ حفاظ نصب کنند. شاید اگر آنها زودتر این کار را انجام می‌دادند، اکنون شاهد مرگ دخترم نبودم. از مقصران حادثه مرگ دلخراش دخترم شکایت دارم. می‌خواهم که آنها مجازا ت شوند تا دیگر هیچ کودکی مثل فرزندم نقاب به خاک نکشد و پدر و مادر دیگری داغدار نشوند.

پس از این شکایت بازپرس جنایی به کارشناسان ماموریت داد، با بررسی محل حادثه مقصران حادثه را شناسایی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها