واژه پیک‌نیک و پیک‌نیک رفتن چه زمانی ابداع شده است؟ یک پیک‌نیک دونفره در لندن، برلین یا نیویورک چقدر خرج برمی‌دارد؟
کد خبر: ۹۰۸۱۷۷
پیک‌ نیک دونفره چقدر خرج برمی‌دارد؟ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، گرانترین و ارزانترین شهرها برای پیک‌نیک کدام هستند؟ نتایج تحقیقات را در اینجا ببینید:‌

واژه پیک‌نیک در دهه‌های اخیر وارد زبان فارسی شده. علی‌رغم اینکه ژاپنی‌ها هم قرن‌هاست بخصوص در جشن شکوفه‌های گیلاس، پیک‌نیک برگزار می‌کنند اما واژه «پیکونیکو» در دهه‌های اخیر به زبان آن‌ها راه یافته است.

برگزاری پیک‌نیک در قرن نوزدهم در دوران سلطنت ملکه ویکتوریا، بخصوص در بین اشراف در بریتانیا از محبوبیت زیادی برخوردار شد. پیک‌نیک هنوز هم در بریتانیا، نوعی رسم اجتماعی به شمار می‌رود که بخصوص در جنب رقابت‌های سوارکاری و یا تنیس ویمبلدون برگزار می‌شود.

دو نفر برای رسیدن به محل پیک‌نیک در شهر ریودوژانیرو اندکی بیش از ۷ یورو هزینه تاکسی پرداخت می‌کنند. آن‌ها در نیویورک ۱۱ یورو ۴۸ سنت، در لندن ۱۳ یورو و ۳۳ سنت، در سیدنی و پاریس بیش از ۱۵ یورو و در برلین و مونیخ بیش از ۱۸ یورو هزینه می‌پردازند. (عکس: تاکسی در لندن)

اگر بخواهید در پیک‌نیک به اندازه دو نفر نان همراه داشته باشید، در ژوهانسبورگ برای آن ۵۳ سنت می‌پردازید.

برای همان نان در نیویورک ۲ یورو و ۱۷ سنت پرداخت می‌کند. این نان در مونیخ ۱ یورو و ۴۷ سنت، در سیدنی یک یورو و ۴۴ سنت، در پاریس یک یورو و ۳۶ سنت و در ریو دوژانیرو ۸۷ سنت قیمت دارد.

پانصد گرم پنیر معمولی در پاریس ۸ یورو و ۱۹ سنت، در سنگاپور ۷ یورو و ۶۸ سنت، در نیویورک ۷ یورو و ۲۱ سنت، در لندن ۶ یورو و ۱۸ سنت و در ژوهانسبورگ ۳ یورو و سه سنت برای یک پیک‌نیک خرج برمی‌دارد.

بهای یک کیلو سیب برای همراه بردن به یک پیک نیک در نیویورک ۳ یورو و ۳۹ سنت، در سنگاپور ۲ یورو و ۹۳ سنت، پاریس ۲ یورو و ۸۷ سنت، سیدنی ۲ یورو و ۵۹ سنت، لندن ۲ یورو و ۳۷ سنت، مونیخ ۲ یورو و ۲۶ سنت، ریودوژانیرو ۱ یورو و ۵۶ سنت و ژوهانسبورگ یک یورو و ۱۹ سنت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها