دو برادر که به خاطر پیامک‌های سیاه ناشناس، مرد نقاشی را به قتل رسانده بودند، در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداختند.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۸
قتل مرد نقاش به خاطر پیامک سیاه

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از چهارم آبان سال گذشته و همزمان با قتل پسر جوانی در قرچک ورامین در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران در تحقیقات متوجه شدند، مقتول به نام سهیل با 17 ضربه چاقو به قتل رسیده است. در ادامه ردپای دو برادر به نام شاهین و هومن در این پرونده به دست آمد و آنها دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی با اعتراف به قتل عنوان کردند، سهیل و دوستش مهدی با زن برادر ما ارتباط داشتند و پس از اطلاع از موضوع، سهیل را کشتیم.

با تکمیل تحقیقات برای دو برادر به اتهام قتل عمد و معاونت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

متهمان به ریاست قاضی مقدم زهرا و حضور قاضی اسلامی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفتند.

در این جلسه، اولیای دم برای قاتل تقاضای قصاص کردند. مادر مقتول در این جلسه گفت: پسرم نقاش بود و ادعای متهمان صحت ندارد. آنها با نقشه قبلی پسرم را کشتند.

در ادامه، شاهین به عنوان متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت و گفت: همه چیز از یک پیامک شروع شد. فرد ناشناسی پیامکی برایم ارسال کرد که در آن نوشته بود، برو به پشت‌بام خانه‌تان. یک کبوتر آنجاست. به خانه رفتم، اما کبوتری نبود. خواستم به خانه برادرم بروم و دست‌هایم را بشویم که همسرش اجازه نداد و گفت، همسایه‌ها خانه‌شان هستند. من هم بیرون آمدم که فرد ناشناس دوباره پیامک داد و این بار گفت: شاهین چقدر بی‌غیرت هستی. سهیل و مهدی خانه برادرت بودند.

وی افزود: دوباره به خانه برگشتم و این بار از دختر ده ساله یکی از بستگان که در خانه بود، پرسیدم کسی در خانه بوده؟ او شروع به گریه کرد. وقتی آرامش کردم، گفت، سهیل و مهدی به خانه برادرم آمده بودند. عصبانی شدم و موضوع را به هومن گفتم. بعد هم با سهیل و مهدی قرار گذاشتیم. آنها منکر موضوع شدند که با هم درگیر شدیم. سهیل با پا ضربه‌ای به من زد که عصبانی شدم. در این لحظه، مهدی چاقو را به دستم داد و من با آن، ضربه‌هایی به سهیل زدم. من قصد کشتن او را نداشتم.

هومن هم وقتی در جایگاه قرار گرفت، ادعاهای برادرش را تائید کرد.

در پایان جلسه، مهدی در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل گفت: هیچ ارتباطی با زن برادر متهم نداشتیم و حرف‌هایش دروغ است.

پس از آخرین دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها