نیاز به ۵ میلیون واحد مسکونی جدید در ۷ سال آینده

مشاور وزیر راه و شهرسازی: امسال شاهد رونق تدریجی مسکن خواهیم بود

مشاور وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه رونق بازار مسکن تدریجی خواهد بود، گفت: نیاز سالانه کشور 650 هزار واحد مسکونی است و باید تا ۷ سال آینده سالانه ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در سال احداث شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۰
مشاور وزیر راه و شهرسازی: امسال شاهد رونق تدریجی مسکن خواهیم بود

به گزارش جام جم آنلاین ، حسین عبده تبریزی در پاسخ به این سوال که آیا رونق بخش مسکن در سال جاری را شاهد خواهیم بود گفت: به هر حال رونق بخش مسکن تدریجی خواهد بود و این موضوع را می توان از آمارهای استخراج شده از میزان معاملات به وضوح دید.

وی افزود:وقوع 20 هزار معامله مسکن در تهران با رشدی حدود 12 هزار معامله مسکن در دوره رکود نشان از همین روند خروج تدریجی مسکن از رکود است.

عبده تبریزی با اشاره به اینکه هنوز با دوره رونق یک مقدار فاصله داریم، تاکید کرد:در حال حاضر سالانه کشور به 650 هزار واحد مسکونی نیاز دارد و باید تا 7 سال آینده سالانه 700 هزار تا 800 هزار واحد مسکونی در سال احداث شود.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که از چند روز آینده پرداخت وام های 80 میلیونی ثبت نام شده نیز آغاز می شود، افزود:‌ تاکنون 43 هزار نفر برای دریافت تسهیلات 80 میلیونی صندوق یکم مسکن ثبت نام و سپرده گذاری کرده اند که حاکی از حدود هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها